Usprawnij obsługę reklamacji z programem Serwis Planner Reklamacje!

Uporządkuj i zwiększ płynność procesu obsługi reklamacji towarów.

Zautomatyzuj wiele działań w obsłudze zgłoszeń reklamacyjnych.

Usprawnij rozpatrywanie reklamacji poprzez kontrolę kluczowych elementów.

Obniżaj koszty działalności obsługującej procesy reklamacyjne.

Oszczędzaj czas pracowników zajmującymi się zarządzaniem zgłoszeniami reklamacyjnymi.

Zwiększaj satysfakcję klientów dokonujących zgłoszeń reklamacji online.

Śledź wyniki i optymalizuj obsługę reklamacji online.

Dopasuj oprogramowanie reklamacyjne do charakteru działalności.

Działaj szybciej, sprawniej i taniej z systemem do reklamacji Serwis Planner! Mądrze rozpatruj reklamacje i zautomatyzuj zarządzanie tym procesem!

Czym jest system dla reklamacji?

Program do obsługi reklamacji Serwis Planner to elastyczny system zarządzania procesem napływu, weryfikacji i rozpatrywania zgłoszeń reklamacyjnych od klientów.

Jakie możliwości posiada system do obsługi reklamacji - wybrane funkcje modułu zarządzania reklamacjami:

  • Panel pracownika ułatwiający składanie zgłoszeń mailowych i telefonicznych oraz obsługi dokumentacji i całego procesu reklamacji.
  • Panel klienta do samodzielnych zgłoszeń za pomocą formularza reklamacji i monitorowania jej przebiegu.
  • Przejrzysty widok kanban umożliwiający kontrolę prac na poszczególnych, indywidualnie zdefiniowanych etapach/statusach procesu.
  • Własny formularz reklamacyjny w Panelu Klienta dopasowany do charakteru działalności.
  • Automatyczne powiadomienia SMS do klientów informujące o postępach prac w obsłudze reklamacj online.
  • Karta ewidencji reklamacji pozwalająca gromadzić wszelkie niezbędne informacje o obsługiwanym zgłoszeniu reklamacyjnym oraz jego realizacji.
  • Możliwość filtrowania przyśpieszająca poszukiwanie konkretnych zleceń reklamacyjnych.

Dlaczego warto wypróbować oprogramowanie do obsługi reklamacji - korzyści dla Twojej firmy?

Elastyczny, konfigurowalny, kompleksowy program do zarządzania reklamacjami

Program Serwis Planner Reklamacje to elastyczne narzędzie do zarządzania zgłoszeniami reklamacyjnymi.

System reklamacji online pozwala on odwzorować własny przebieg procesu oraz zdefiniować indywidualne etapy na widoku kanban oraz status reklamacji. Samodzielnemu dostosowaniu podlega również karta reklamacji, panel klienta oraz automatyczne protokoły oraz wysyłka powiadomień.

Szybkie wdrożenie systemu przyjmowania reklamacji i wsparcie

Program Serwis Planner Reklamacje to nie tylko skuteczny system zarządzania reklamacjami, ale też wsparcie od naszego zespolu jako dostawcy systemu.

Oferujemy Ci szybkie wdrożenie rozwiązania uzupełnione wsparciem w przygotowaniu systemu do reklamacji do pracy i szkoleniem pracowników. W razie potrzeb czuwamy i reagujemy, a kontaktując się z nami możesz liczyć na pomoc.

Możliwość rozwoju systemu obsługi reklamacji

Prosty program Serwis Planner Reklamacje to system obsługi reklamacji, który może rozwijać się wraz z Twoim biznesem.

W momencie, w którym potrzeby Twojej firmy wzrosną, zmieni się charakter prowadzonej działalności lub konieczne będą indywidualne rozwiązania, możemy zaoferować Ci wdrożenie programu dedykowanego Aura Business.

Integracja systemu RMA z innymi programami do zarządzania firmą

Profesjonalny program do obsługi reklamacji Serwis Planner to narzędzie technologiczne idealne do łączenia z innymi systemami.

Oprócz zleceń reklamacyjnych możesz dzięki kompleksowemu systemowy Serwis Planner obsługiwać także inne procesy – naprawy, przeglądy i instalacje. Dodatkowo sprawnie połączymy Twoje obecne oprogramowanie do zarządzania reklamacjami z platformą B2B lub systemem CRM.

Nie zwlekaj i postaw na efektywne oprogramowanie – dołącz do setek zadowolonych Klientów

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę systemów informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
tech-service
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
bakery-service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Klient Serwis Planner - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
abak
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne funkcje dla nas były kluczowym elementem podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
stadtraum
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę systemów informatycznych dla firm.”
Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
metal-hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Chcesz poznać program do reklamacji od środka?

Wypełnij formularz, a skontaktujemy się z Tobą i przekażemy Ci dostęp do systemu!