Zwiększ rentowność wykonywanych zleceń!

Więcej, szybciej, efektywniej – realizuj zlecenia w programie dopasowanym do Twojej specyfiki!
Serwis Planner program do realizacji zleceń.

Nasza mocna strona – satysfakcja klientów!

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
SPrawna obsługa zleceń dzięki systemowi w Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Program do zleceń dla Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Sprawna realizacja zleceń w Tech-Service
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Program do obsługi zleceń dla Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Klient programu do zleceń Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Program do sprawnego wykonywania zleceń dla Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Wsparcie realizacji zleceń w ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Realizacja zleceń w programie informatyczny w Stadtraum
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Wykorzystanie wsparcia programu do zleceń w Iwanicki Serwis Instalacje
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
SPrawna obsługa zleceń dzięki systemowi w Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Program do zleceń dla Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Dla kogo jest Serwis Planner?

Program usprawniający realizację zleceń Serwis Planner to idealne rozwiązanie dla:

  • ceniących elastyczność i ogromne możliwości konfiguracyjne pozwalające dopasować rozwiązanie do własnych potrzeb,
  • wykonujących obowiązki serwisowe stacjonarnie i/lub w terenie,
  • chcących zwiększyć efektywność planowania, przekazywania i realizacji zleceń,
  • przedstawicieli różnych branż – instalacyjnych, usługowych, zajmujących się maszynami i urządzeniami, a także wielu innych,
  • stawiających na bezpieczeństwo i szerokie zarządzanie uprawnieniami pracowników oraz kontrahentów,
  • pragnących korzystać z polskojęzycznego wsparcia biznesowego i technicznego,
  • lubiących swobodny wybór między zakupem a wynajmem rozwiązania,
  • nie mających czasu na długie i skomplikowane wdrożenia,
  • ceniących mobilność rozwiązań i możliwość korzystania na różnych sprzętach,
  • dążących do rozwoju i myślących w przyszłości o rozwiązaniu dedykowanym takim jak Aura Business.

W czym pomoże Ci Serwis Planner?

  • Uprościsz planowanie pracy.
  • Będziesz w wygodny sposób monitorować zlecenia.
  • Sprawnie przekażesz zlecenia serwisantom.
  • Sprawdzisz, który serwisant jest najbliżej lokalizacji zlecenia.
  • Uporządkujesz historię maszyny lub urządzenia.
  • Szybko wyszukasz informacje o zleceniu, maszynie lub kliencie.
  • Automatyczne wygenerujecie protokoły serwisowe.
  • Będziesz w stanie ocenić efektywność serwisantów.

Chcesz bezpłatnie wypróbować program do obsługi zleceń?

Bez zobowiązań. Bez karty kredytowej. Bezpłatnie przez 30 dni.

30 dni za darmo, a co dalej?

Rozliczenie roczne-30%
Rozliczenie miesięczne

Start

35 PLN

użytkownik / miesiąc
  • Zarządzanie zleceniami
  • Własne typy zleceń oraz pola
  • Obsługa zleceń cyklicznych
  • Tablica zleceń (Widok Kanban)
  • Kalendarz zleceń
  • Protokoły serwisowe
  • Baza wiedzy o klientach i zleceniach
  • Zarządzanie uprawieniami
  • Powiadomienia SMS i email po zmianie statusu zlecenia

Standard

49 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Start oraz:

  • Aplikacja dla mobilnych serwisantów
  • Wyświetlanie zleceń na mapie
  • Harmonogram zleceń
  • Planowanie tras serwisantów
  • Komunikator
  • Zamówienia własne
POLECANE

Pro

59 PLN

użytkownik / miesiąc

Funkcje Standard oraz:

  • Baza urządzeń serwisowanych
  • Panel klienta
  • Ofertowanie
  • Baza plików
  • Wielojęzyczność
  • Połącz konto mailowe (IMAP)

Dedicated

Napisz lub zadzwoń

Skontaktuj się
Rozwiązanie dedykowane - Aura Business
  • Indywidualne podejście do potrzeb biznesu
  • Funkcjonalność z zakresu sprzedaży, marketingu i zarządzania usługami
  • Możliwość pełnego odwzorowania procesów biznesowych
  • Skalowalne i elastyczne systemy CRM
  • Szerokie możliwości integracji

*Wszystkie podane ceny są cenami netto.

Interesuje Cię kupno systemu? Zapoznaj się z dedykowanym cennikiem zakupu.

Serwis Planner - jak zacząć?

Program do realizacji zleceń - jak zacząć?

Wybrane funkcje Serwis Planner

Efektywnie planuj działania serwisantów

  • korzystaj ze współdzielonych kalendarzy zleceń, zadań oraz zdarzeń
  • szybko dodawaj nowe zlecenia i zadania
  • sprawnie deleguj pracownikom nowe działania do wykonania
  • weryfikuj dostępność czasową poszczególnych pracowników w harmonogramie
  • kontroluj obłożenie pracą każdego serwisanta
  • śledź postępy pracy oraz wykonane działania w postaci zdarzeń
Kalendarz zleceń w Serwis Planner.

Realizuj zlecenia różnego rodzaju

  • obsługuj własne typy zleceń możliwe do skonfigurowania w systemie, w tym zlecenia cykliczne
  • sprawdzaj postępy prac na przejrzystym kanbanie zleceń
  • monitoruj przepływ zleceń, ich etapy oraz czas realizacji
  • szybko diagnozuj problemy, ewentualne blokady oraz przekroczenia czasu
  • gromadź wiedzę o zleceniu niezbędną dla pracowników w karcie zlecenia
  • buduj historię każdego zlecenia oraz wszystkich zleceń przypisanych np. do danego kontrahenta
Kanban zleceń w Serwis Planner.

Korzystaj z aplikacji mobilnej do pracy w terenie

  • otrzymuj powiadomienia push o nowych zleceniach
  • posiadaj podgląd na zlecenia na dziś oraz nadchodzące
  • sprawnie weryfikuj działania do wykonania dzięki opisowi i checkliście
  • sprawdzaj trasę dojazdu dzięki połączeniu z mapami Google
  • uzupełniaj szczegóły o wykonanych czynnościach i określaj czas pracy
  • dołącz niezbędne elementy takie jak dokumentacja zdjęciowa czy podpis klienta
Praca w terenie dzięki aplikacji do zleceń.

Ciesz się automatycznymi protokołami

  • twórz i edytuj własne szablony protokołów
  • wypełniaj kartę zlecenia i automatycznie generuj na jej podstawie protokół PDF
  • pobieraj od klientów elektroniczne podpisy na urządzeniu mobilnym
  • automatycznie wysyłaj protokół do swoich klientów
  • wyeliminuj papierową dokumentację oraz ryzyko pomyłek
  • oszczędź czas pracownika oraz kontrahenta
Aplikacja z generowaniem protokołu.

Wspieraj swoje działania mapami

  • wyświetlaj na mapie zlecenia według wybranych filtrów
  • monitoruj lokalizację pracowników dzięki aplikacji mobilnej
  • wybieraj serwisantów znajdujących się najbliżej zleceń
  • samodzielnie planuj optymalną kolejność realizacji
  • oszczędzaj czas oraz paliwo
  • sprawdzaj na mapie lokalizację poszczególnych urządzeń serwisowanych
Program do obsługi zleceń z mapami.

Buduj przydatną bazę urządzeń

  • przypisuj do kontrahentów urządzenia z unikatowymi oznaczeniami
  • gromadź pod urządzeniem wszelkie zaplanowane względem niego działania
  • buduj historię urządzenia, rejestruj wykonywane prace i ułatwiaj obowiązki innych
  • posiadaj dostęp do listy wszystkich przeszłych, obecnych i przyszłych procesów
  • dopasuj kartę opisu urządzenia do własnych potrzeb poprzez odpowiednie atrybuty
  • sprawnie wyszukuj produkty serwisowane za pomocą wbudowanej wyszukiwarki
Baza urządzeń w programie do realizacji zleceń.

Udostępniaj kontrahentom panel klienta

  • pozwól klientom samodzielnie rejestrować nowe zgłoszenia
  • wyświetlaj kontrahentom najważniejsze informacje
  • umożliwiaj wgląd w historię wykonanych zleceń
  • pozwól weryfikować postęp prac w aktualnych zgłoszeniach
  • samodzielnie określaj widoczność poszczególnych elementów przez klientów
  • zachowaj przejrzystość komunikacji oraz prowadzonych ustaleń
Panel klienta w programie do zleceń.

Zintegruj program z Twoim systemem ERP

  • wybierz gotowe integracje z najpopularniejszymi programami ERP lub spytaj o niestandardowe rozwiązania
  • korzystaj z automatycznego przesyłu danych w dwóch kierunkach
  • gromadź w ERP zamówienia do zleceń tworzone w Serwis Planner
  • twórz w programie serwisowym bazę kontrahentów i produktów w oparciu o system ERP
  • przeglądaj w Serwis Planner dokumenty, faktury i płatności pochodzące z ERP
  • oszczędzaj czas i minimalizuj prawdopodobieństwo pomyłek
Program do zleceń zintegrowany z ERP.

Zwiększaj efektywność komunikacji

  • wykorzystuj wbudowany komunikator do rozmów z pracownikami i kontrahentami
  • zintegruj system z pocztą e-mail i prowadź komunikację bezpośrednio z programu Serwis Planner
  • wiąż wiadomości e-mail z elementami systemu, np. zleceniami
  • korzystaj z integracji   SMSAPI umożliwiającej wysyłanie powiadomień SMS-owych
  • wysyłaj powiadomienia mailowe po zmianie fazy zlecenia
  • niweluj niepotrzebne rozmowy telefoniczne
Komunikator w programie do realizacji zleceń.

Obsługuj dokumenty i analizuj raporty

  • generuj w systemie oferty, zamówienia, dokumenty magazynowe i faktury
  • twórz własne szablony dokumentów
  • korzystaj z dokumentów pochodzących z Twojego ERP
  • analizuj raporty tworzone automatycznie na podstawie dokumentów
  • monitoruj wyniki poszczególnych pracowników i rentowność klientów
  • dołączaj dokumenty do kart klientów i zleceń
Automatyczne raporty w programi do obsługi zleceń.

Chcesz poznać więcej możliwości Serwis Planner? Zobacz pozostałe funkcjonalności.

Przekonaliśmy Cię?

Sprawdź program Serwis Planner w praktyce podczas testu

Masz do nas pytanie?

Skontaktuj się z zespołem naszych ekspertów i skorzystaj z ich porad

Kontakt
Potrzebujesz czasu?

Zapoznaj się z naszymi materiałami edukacyjnymi - artykułami, vlogami, how-to

Baza wiedzy