
Zarządzanie zleceniami
Sprawne planowanie, przekazywanie i realizacja zleceń
Zarządzanie zleceniami w programie Serwis Planner
Serwis Planner wspiera zarządzanie zleceniami różnego typu np. serwis, instalacja, przegląd, reklamacje i inne. System pozwala na obsługę wielu własnych typów procesu z różnymi fazami, atrybutami czy numeracją. Uporządkowanie według typów oraz odpowiednie przygotowanie karty zlecenia do specyfiki procesu, pozwala osiągnąć znacznie wyższą efektywność podczas planowania, przekazywania i realizacji zleceń.
Najważniejsze możliwości
- Proste planowanie pracy i delegowanie zleceń w zespole
- Bieżące monitorowanie przepływu zleceń
- Kontrola czasu realizacji
- Powiązanie wiadomości wewnętrznych oraz e-mail ze zleceniami
- Monitorowanie historii zmian w karcie zlecenia

Czytelna tablica zleceń – zarządzanie zleceniami serwisowymi i nie tylko
Widok tablicy zleceń (widok Kanban) w systemie Serwis Planner umożliwia podgląd bieżących procesów z uwzględnieniem etapów, na jakich się w danym momencie znajdują. Tablica wizualizuje przepływ realizowanych zleceń, wspierając kierownika w planowaniu i zarządzaniu pracą serwisantów. W rezultacie następuje wzrost efektywności wykonywanych zleceń.
Główne korzyści
- Możliwość monitorowania przepływu zleceń
- Zapewnienie ciągłości pracy
- Eliminacja marnotrawstwa
- Skrócenie czasu realizacji zleceń
- Szybkie wykrycie ewentualnych przekroczeń i problemów

Wyświetlanie zleceń na pulpicie
Program Serwis Planner daje całkowitą dowolność w kwestii wyświetlania zleceń na pulpicie, co organizuje i znacząco przyspiesza ich obsługę. Możesz wyświetlać listy zleceń podzielone na wiele różnych kategorii – chociażby typ zlecenia, etap jego realizacji, odpowiedzialny pracownik czy związana z danym zleceniem firma. Dzięki temu serwisant może z łatwością zobaczyć np. listę nowych, przypisanych do niego zleceń, a kierownik – zlecenia do przetworzenia lub takie, które oczekują na jego akceptację albo są gotowe do rozliczenia.

Szybkie podejmowanie i weryfikacja zlecenia
Zlecenie, które kierownik przekazuje do serwisanta powinno zawierać wszystkie informacje, które są niezbędne do szybkiego podjęcia zlecenia. Serwisant, w karcie zlecenia może sprawdzić np. miejsce i termin realizacji, dane osoby kontaktowej czy opis zlecenia. Bardzo przydatną możliwością np. w przypadku serwisu maszyn lub urządzeń jest możliwość zapoznania się z historią serwisowanego urządzenia. W ten sposób, serwisant bez poświęcania czasu na dodatkowy kontakt z zespołem, może sprawdzić jakie naprawy zostały wykonane i szybciej zlokalizować problem.
Podejmowanie zgłoszeń może odbywać się także przy pomocy wygodnej aplikacji mobilnej Serwis Planner ułatwiającej pracę serwisantów terenowych. Wersja mobilna systemu do zarządzania zleceniami jest dostępna na urządzenia z systemem Android oraz IOS.
Więcej o możliwościach aplikacji przeczytasz tutaj – APLIKACJA DO SERWISU.

Jak Serwis Planner wspomaga zarządzanie zleceniami?
Program Serwis Planner wspiera zarządzanie zleceniami serwisowymi, instalacyjnymi, przeglądami, reklamacjami i wieloma innymi procesami. W powyższym pomagają następujące funkcjonalności systemu:
- stworzenie spójnej i kompletnej bazy wiedzy o zleceniach,
- sprawna obsługa różnych procesów w jednym miejscu,
- szybkie tworzenie nowych zleceń (wraz z powiązaną kartą klienta, produktem i produktem serwisowanym),
- wygodne planowanie i przekazywanie zleceń,
- proste monitorowanie realizacji zleceń,
- mierzenie rentowności współpracy z danym klientem,
- tworzenie spójnej bazy wiedzy o klientach, zleceniach i produktach serwisowanych,
- wyświetlanie wszystkich zleceń w widoku tablicy z podziałem na etapy
- generowanie protokołów serwisowych na podstawie zlecenia,
- weryfikacja części zużytych podczas zlecenia,
- rejestracja czasu pracy poświęconą na zlecenie,
- potwierdzenie realizacji zlecenia poprzez podpis klienta na urządzeniu mobilnym.
Historia zleceń
Serwis Planner tworzy jedną i spójną bazę wiedzy o klientach i zleceniach. Zlecenia mogą być powiązane z klientem, produktem, produktem serwisowanym oraz zadaniami i zdarzeniami. W ten sposób automatycznie tworzy się kompletna historia współpracy z klientem. Wystarczy, że otworzysz kartę klienta, a w kilka chwil poznasz wszelkie szczegóły długoletniej współpracy. Kompletna historia zleceń umożliwia również szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika bez konieczności czasochłonnego wdrażania w prowadzone działania.
Przechowując dane w systemie masz pewność, że nie zostaną usunięte. Dzięki modułowi zarządzania uprawnieniami, to Ty decydujesz do jakich danych dostęp mają kierownicy oraz serwisanci oraz jakie dane mogą jedynie zobaczyć, a jakie edytować.

Funkcjonalna wyszukiwarka zleceń
W karcie klienta znajduje się cała historia wykonanych i zaplanowanych zleceń względem danego kontrahenta. Natomiast na liście wszystkich zleceń znajduje się zaawansowana wyszukiwarka zleceń, która umożliwia filtrowanie po atrybutach standardowych (zawsze dostępnych w systemie) oraz własnych (dodanych przez Ciebie i widocznych w karcie zlecenia). Dzięki temu, w szybki sposób wyszukasz zlecenia z danego dnia, przypisane do konkretnego serwisanta, a także takie, w których np. zaznaczono wymianę filtra.

Materiały how-to:

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz