Zarządzanie zleceniami

w skutecznym programie do serwisu

SerwisPlanner pozwala w szybki i prosty sposób zarządzać zleceniami dowolnego typu.

Daje możliwość błyskawicznego przekazywania ich serwisantom. Każde zlecenie zawiera wszystkie kluczowe informacje (zdefiniowane przez Ciebie), które są potrzebne do jego sprawnej realizacji.

SerwisPlanner sprawdza się w serwisach stacjonarnych oraz mobilnych. Jest elastyczny — to Ty decydujesz, jakie elementy i informacje mają być wyświetlane lub jakie typy zleceń będziesz obsługiwał (przeglądy, reklamacje, instalacje itd.).


Funkcja zarządzania zleceniami w programie SerwisPlanner umożliwia

  • szybkie tworzenie nowych zleceń (wraz z powiązaną kartą klienta),
  • wygodne planowanie zleceń,
  • monitorowanie realizacji zleceń,
  • proste przekazywanie zleceń dzięki wersji mobilnej,
  • mierzenie efektywności serwisantów względem wykonanych zleceń,
  • mierzenie rentowności współpracy z danym klientem,
  • tworzenie bazy wiedzy o zleceniach, która jest powiązana z klientami i urządzeniami serwisowanymi (jeżeli występują w Twoim serwisie),
  • generowanie protokołów serwisowych na podstawie zlecenia,
  • weryfikację części zużytych podczas zlecenia,
  • rejestrację czasu pracy poświęconą na zlecenie,
  • potwierdzenie realizacji zlecenia poprzez podpis klienta na urządzeniu mobilnym.



Historia zleceń

Wszystkie zlecenia są odpowiednio uporządkowane i przechowywane w systemie.Chcemy, abyś w szybki sposób mógł odszukać interesujące Cię informacje. Dzięki wiązaniu zleceń z klientami, urządzeniami, dokumentami (protokołami, zamówieniami, fakturami, ofertami itd.) system tworzy jedną, spójną i dostępną dla wszystkich uprawnionych pracowników bazę wiedzy o zleceniach.

W ten sposób serwisant, będąc w dowolnym miejscu, może zweryfikować historię zleceń klienta lub urządzenia i szybciej rozwiązać problem i zakończyć zlecenie. Natomiast dla kierownika historia zleceń jest kopalnią wiedzy, którą wykorzysta do wprowadzania usprawnień w sposobie realizowania zleceń.


Funkcjonalna wyszukiwarka zleceń

SerwisPlanner zawiera wyszukiwarkę, która ułatwi odnajdywanie zleceń i zaoszczędzi czas Twój i Twoich pracowników.

W jaki sposób?

W sytuacji, gdy musisz znaleźć konkretne zlecenie, program do serwisu daje Ci możliwość filtrowania ich w szybki i prosty sposób. Wyszukiwarka umożliwia bowiem identyfikowanie zleceń po: jego ID, numerze zlecenia, typie (np. montaż), fazie (np. nowe zgłoszenie), firmie, osobie klienta, osobie odpowiedzialnej za proces czy samym twórcy procesu. Ponadto daje możliwość wyszukiwania po własnych polach np. wykonanych czynnościach w danym zleceniu, koszcie zlecenia itd.


Wyświetlanie zleceń na pulpicie

Dowolność w kwestii wyświetlania zleceń na pulpicie organizuje i przyspiesza ich obsługę.Możesz na stałe wyświetlić listy zleceń, podzielone np. na etapy. W ten sposób serwisant zobaczy listę nowych zleceń przypisanych do niego. Natomiast kierownik może wyświetlać zlecenia do przetworzenia lub takie, które czekają na jego akceptację lub są gotowe do fakturowania.


Chcesz przekonać się, w jaki sposób nasz program do serwisu może zrealizować potrzeby Twojej firmy?

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO