Zarządzanie zleceniami

w skutecznym programie do serwisu

Proste i szybkie przekazywanie zleceń przez kierownika

Serwis Planner wspiera zarządzanie procesami różnego typu np. serwis, instalacja, przegląd, reklamacje i inne. System pozwala na obsługę wielu własnych typów procesu z różnymi fazami, atrybutami czy numeracją. Uporządkowanie według typów oraz odpowiednie przygotowanie karty zlecenia do specyfiki procesu, pozwala osiągnąć znacznie wyższą efektywność podczas planowania, przekazywania i realizacji zleceń.


Najważniejsze możliwości

  • Proste planowanie pracy i delegowanie zleceń w zespole
  • Bieżące monitorowanie przeływu zleceń
  • Monitorowanie czasu realizacji
  • Powiązanie wiadomości wewnętrznych oraz e-mail ze zleceniami
  • Monitorowanie historii zmian w karcie zlecenia



Czytelna tablica zleceń

Widok tablicy zleceń (widok Kanban) w systemie Serwis Planner umożliwia podgląd bieżących procesów z uwzględnieniem etapów, na jakich się znajdują. Tablica wizualizuje przepływ realizowanych zleceń, wspierając kierownika w planowaniu i zarządzaniu pracą serwisantów. W rezultacie następuje wzrost efektywności wykonywanych zleceń.

Główne korzyści

  • Możliwość monitorowania przepływu zleceń
  • Zapewnienie ciągłości pracy
  • Eliminacja marnotrawstwa
  • Skrócenie czasu realizacji zleceń
  • Szybkie wykrycie ewentualnych przekroczeń i problemów


Wyświetlanie zleceń na pulpicie

Całkowita dowolność w kwestii wyświetlania zleceń na pulpicie organizuje i znacząco przyspiesza ich obsługę. Możesz wyświetlać listy zleceń podzielone na wiele różnych kategorii – chociażby typ zlecenia, etap jego realizacji, odpowiedzialny pracownik czy związana z danym zleceniem firma. Dzięki temu serwisant może z łatwością zobaczyć np. listę nowych, przypisanych do niego zleceń, a kierownik – zlecenia do przetworzenia lub takie, które oczekują na jego akceptację albo są gotowe do rozliczenia.



Szybkie podejmowanie i weryfikacja zlecenia po stronie serwisanta

Zlecenie, które kierownik przekazuje do serwisanta zawiera wszystkie informacje, które są niezbędne do szybkiego podjęcia zlecenia. Serwisant, w karcie zlecenia sprawdzi np. miejsce i termin realizacji, dane osoby kontaktowej czy opis zlecenia. Bardzo przydatną możliwością np. w przypadku serwisu maszyn lub urządzeń jest możliwość zapoznania się z historią serwisowanego urządzenia. W ten sposób, serwisant bez poświącania czasu na dodatkowy kontakt z zespołem, może sprawdzić jakie naprawy zostały wykonane i szybciej zlokalizować problem.

Podejmowanie zgłoszeń może odbywać się także przy pomocy wygodnej aplikacji mobilnej Serwis Planner dostępnej na urządzeniach z systemem Android.



Jak Serwis Planner wspomaga zarządzanie zleceniami?

  • stworzenie spójnej i kompletnej bazy wiedzy o zleceniach,
  • sprawną obsługę różnych procesów w jednym miejscu,
  • szybkie tworzenie nowych zleceń (wraz z powiązaną kartą klienta, produktem i produktem serwisowanym),
  • wygodne planowanie i przekazywanie zleceń,
  • proste monitorowanie realizacji zleceń,
  • mierzenie rentowności współpracy z danym klientem,
  • tworzenie spójnej bazy wiedzy o klientach, zleceniach i produktach serwisowanych,


  • wyświetlanie wszystkich zleceń w widoku tablicy z podziałem na etapy
  • generowanie protokołów serwisowych na podstawie zlecenia,
  • weryfikację części zużytych podczas zlecenia,
  • rejestrację czasu pracy poświęconą na zlecenie,
  • potwierdzenie realizacji zlecenia poprzez podpis klienta na urządzeniu mobilnym.


Historia zleceń

Serwis Planner tworzy jedną i spójną bazę wiedzy o klientach i zleceniach. Zlecenia mogą być powiązane z klientem, produktem, produktem serwisowanym oraz zadaniami i zdarzeniami. W ten sposób automatycznie tworzy się kompletna historia współpracy z klientem. Wystarczy, że otworzysz kartę klienta, aby zorientować się w długoletniej współpracy dosłownie w chwilę.

Przechowująć dane w systemie masz pewność, że nie zostaną usuniętę. To Ty decydujesz do jakich danych dostęp mają kierownicy oraz serwisanci oraz jakie dane mogą jedynie zobaczyć, a jakie edytować. Kompletna historia zleceń umożliwia szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika.



Funkcjonalna wyszukiwarka zleceń

W karcie klienta znajduje się cała historia wykonanych i zaplanowanych zleceń względem tego kontrahenta. Natomiast na liście wszystkich zleceń znajduje się zaawansowana wyszukiwarka, która umożliwia filtrowanie po atrybutach standardowych (zawsze dostępnych w systemie) oraz własnych (dodanych przez Ciebie i widocznych w karcie zlecenia). Dzięki temu, w szybki sposób wyszukasz zlecenia z danego dnia, przypisane do konkretnego serwisanta, a także takie, w których np. zaznaczono wymianę filtra.

Jak zarządzać zleceniami i koordynować pracę serwisantów?

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz