Zarządzanie zleceniami

w skutecznym programie do serwisu

Proste i szybkie przekazywanie zleceń przez kierownika

Serwis Planner wspiera zarządzanie procesami różnego typu np. serwis, instalacja, przegląd, reklamacje i inne. System pozwala na obsługę wielu własnych typów procesu z różnymi fazami, atrybutami czy numeracją. Uporządkowanie według typów oraz odpowiednie przygotowanie karty zlecenia do specyfiki procesu, pozwala osiągnąć znacznie wyższą efektywność podczas planowania, przekazywania i realizacji zleceń.


Najważniejsze możliwości

  • Proste planowanie pracy i delegowanie zleceń w zespole
  • Bieżące monitorowanie przeływu zleceń
  • Monitorowanie czasu realizacji
  • Powiązanie wiadomości wewnętrznych oraz e-mail ze zleceniami
  • Monitorowanie historii zmian w karcie zlecenia



Czytelna tablica zleceń

Widok tablicy zleceń (widok Kanban) w systemie Serwis Planner umożliwia podgląd bieżących procesów z uwzględnieniem etapów, na jakich się znajdują. Tablica wizualizuje przepływ realizowanych zleceń, wspierając kierownika w planowaniu i zarządzaniu pracą serwisantów. W rezultacie następuje wzrost efektywności wykonywanych zleceń.

Główne korzyści

  • Możliwość monitorowania przepływu zleceń
  • Zapewnienie ciągłości pracy
  • Eliminacja marnotrawstwa
  • Skrócenie czasu realizacji zleceń
  • Szybkie wykrycie ewentualnych przekroczeń i problemów


Wyświetlanie zleceń na pulpicie

Dowolność w kwestii wyświetlania zleceń na pulpicie organizuje i przyspiesza ich obsługę. Możesz wyświetlić listy zleceń, podzielone np. na typ zlecenia, etap realizacji. W ten sposób serwisant może zobaczyć np. listę nowych zleceń przypisanych do niego. Natomiast kierownik np. zlecenia do przetworzenia lub takie, które czekają na jego akceptację albo są gotowe do rozliczenia.



Szybkie podejmowanie i weryfikacja zlecenia po stronie serwisanta

Zlecenie, które kierownik przekazuje do serwisanta zawiera wszystkie informacje, które są niezbędne do szybkiego podjęcia zlecenia. Serwisant, w karcie zlecenia sprawdzi np. miejsce i termin realizacji, dane osoby kontaktowej czy opis zlecenia. Bardzo przydatną możliwością np. w przypadku serwisu maszyn lub urządzeń jest możliwość zapoznania się z historią serwisowanego urządzenia. W ten sposób, serwisant bez poświącania czasu na dodatkowy kontakt z zespołem, może sprawdzić jakie naprawy zostały wykonane i szybciej zlokalizować problem.

Podejmowanie zgłoszeń może odbywać się także przy pomocy wygodnej aplikacji mobilnej Serwis Planner dostępnej na urządzeniach z systemem Android.



Jak Serwis Planner wspomaga zarządzanie zleceniami?

  • stworzenie spójnej i kompletnej bazy wiedzy o zleceniach,
  • sprawną obsługę różnych procesów w jednym miejscu,
  • szybkie tworzenie nowych zleceń (wraz z powiązaną kartą klienta, produktem i produktem serwisowanym),
  • wygodne planowanie i przekazywanie zleceń,
  • proste monitorowanie realizacji zleceń,
  • mierzenie rentowności współpracy z danym klientem,
  • tworzenie spójnej bazy wiedzy o klientach, zleceniach i produktach serwisowanych,


  • wyświetlanie wszystkich zleceń w widoku tablicy z podziałem na etapy
  • generowanie protokołów serwisowych na podstawie zlecenia,
  • weryfikację części zużytych podczas zlecenia,
  • rejestrację czasu pracy poświęconą na zlecenie,
  • potwierdzenie realizacji zlecenia poprzez podpis klienta na urządzeniu mobilnym.


Historia zleceń

Serwis Planner tworzy jedną i spójną bazę wiedzy o klientach i zleceniach. Zlecenia mogą być powiązane z klientem, produktem, produktem serwisowanym oraz zadaniami i zdarzeniami. W ten sposób automatycznie tworzy się kompletna historia współpracy z klientem. Wystarczy, że otworzysz kartę klienta, aby zorientować się w długoletniej współpracy dosłownie w chwilę.

Przechowująć dane w systemie masz pewność, że nie zostaną usuniętę. To Ty decydujesz do jakich danych dostęp mają kierownicy oraz serwisanci oraz jakie dane mogą jedynie zobaczyć, a jakie edytować. Kompletna historia zleceń umożliwia szybkie zastąpienie nieobecnego pracownika.



Funkcjonalna wyszukiwarka zleceń

W karcie klienta znajduje się cała historia wykonanych i zaplanowanych zleceń względem tego kontrahenta. Natomiast na liście wszystkich zleceń znajduje się zaawansowana wyszukiwarka, która umożliwia filtrowanie po atrybutach standardowych (zawsze dostępnych w systemie) oraz własnych (dodanych przez Ciebie i widocznych w karcie zlecenia). Dzięki temu, w szybki sposób wyszukasz zlecenia z danego dnia, przypisane do konkretnego serwisanta, a także takie, w których np. zaznaczono wymianę filtra.



Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz