Webinary

Nagrania ze szkoleń

Jak nie zapomnieć o zaplanowanych zleceniach i fakturowaniu? Skuteczne sposoby dla serwisów.

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. Jak zapanować nad zleceniami, aby nie zapomnieć o wystawieniu faktury
  2. Jak skutecznie wywiązywać się z umów serwisowych i unikać kar za nieterminowość
  3. Jak zorganizować pracę mobilnego serwisanta?




5 wskazówek dla użytkownika programu do serwisu.

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak zarządzać własnym pulpitem pracy,
  2. jakie dane znajdziesz w karcie klienta,
  3. jak dodać zlecenie dla klienta,
  4. jak wystawić spod zlecenia dokument magazynowy, zamówienie, fakturę,
  5. jak dodać produkt serwisowany i połączyć urządzenie o danym numerze seryjnym ze zleceniem.




Jak zarządzać magazynem i dokumentami w programie do serwisu?

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak przygotowywać bazę produktów i usług,
  2. jak tworzyć serie dokumentów – faktury, dokumenty magazynowe, zamówienia, oferty,
  3. jak stworzyć rejestr pieniężny,
  4. jak wystawić faktury, zamówienia, oferty,
  5. jak rozliczyć faktury — wystawianie płatności,
  6. jak zarządzać magazynem — dokumenty magazynowe,
  7. jak zarządzać bazą urządzeń serwisowanych.




Jak zarządzać parametrami systemu SerwisPlanner? Szkolenie dla administratora

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak skonfigurować własne typy zleceń / procesów w systemie,
  2. jak tworzyć profile pracowników i zarządzać ich uprawnieniami,
  3. jak tworzyć indywidualne, dopasowane do potrzeb Twojego biznesu, atrybuty opisujące zlecenia,
  4. jak dodać fazy /statusy zleceń,
  5. jak zarządzać profilami pracowników i ich uprawnieniami,
  6. jak prowadzić bazę produktów serwisowanych i tworzyć indywidualne atrybuty opisujące urządzenia serwisowane,
  7. jak wykorzystać parametry systemu do zarzadzania działaniami serwisowymi.




Jak używać systemu SerwisPlanner? Szkolenie dla użytkownika

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak dodać nowe zlecenie i powiązać je z kartą klienta,
  2. jak korzystać z elastycznego pulpitu pracy alby łatwiej organizować pracę na zleceniami,
  3. jak dodać nowy produkt serwisowany i powiązać go z klientem,
  4. jak korzystać z zadań i kalendarza,
  5. jak działa wyszukiwarka zleceń.




Jak usprawnić współpracę z klientem dzięki systemowi SerwisPlanner? Szkolenie dla użytkownika

Podczas webinaru dowiesz się:

  1. jak stworzyć profil klienta i zarządzać uprawnieniami klienta,
  2. jak skonfigurować pulpit klienta,
  3. jak udostępnić system klientom,
  4. jak skonfigurować w systemie automatyczne powiadomienia mailowe po zmianie fazy zlecenia. ERP.




Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO