Serwisowane urządzenia

w skutecznym programie do serwisu

Serwisowane urządzenia — wszystkie informacje w jednym miejscu

SerwisPlanner pozwala na tworzenie bazy wiedzy o serwisie urządzeń oraz o innych produktach serwisowanych. Każdy serwisowany produkt może zostać przypisany do danego klienta, można mu również nadać unikatowy numer lub kod seryjny. Wszystkie zlecenia związane z danym produktem znajdują się w karcie produktu serwisowanego. Pełna historia zleceń związanych z każdym urządzeniem jest gromadzona w jednym miejscu, co niewątpliwie ułatwia podjęcie działania w momencie kolejnego zgłoszenia – wiesz bowiem, jak przebiegały poprzednie naprawy, usługi oraz przeglądy.



Łatwe wyszukiwanie

Produkt serwisowany może być opisany przy pomocy dowolnych kryteriów, dzięki czemu w karcie produktu mogą się znaleźć wszystkie ważne informacje potrzebne do wykonania usługi serwisowej czy przeglądu. W szybki i łatwy sposób możemy wyszukać każdy produkt serwisowany, korzystając z kryteriów standardowych – takich jaki numer seryjny, nazwa klienta oraz atrybuty opisujące produkt.


Atrybuty opisujące serwisowane urządzenia

Każde zlecenie może być opisane przy pomocy odmiennych atrybutów. W jakim celu? To proste – inne informacje są niezbędne przy dokonywaniu przeglądu maszyny lub urządzenia, a inne przy zgłoszeniu reklamacyjnym. Możliwość tworzenia indywidualnych atrybutów opisujących zlecenie sprawi, że wdrożenie systemu nie będzie rewolucją dla pracowników. Pola, które obecnie wypełniane są na papierowej karcie zlecenia, zostaną przeniesione do systemu. Dzięki temu wiedza o serwisie urządzeń będzie kompletna i zawsze aktualna.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO