Baza urządzeń serwisowanych

w skutecznym programie do serwisu

Historia urządzeń serwisowanych — wszystkie informacje w jednym miejscu

SerwisPlanner pozwala na tworzenie spójnej bazy wiedzy o serwisie urządzeń. Każdy serwisowany produkt posiada swój unikatowy numer lub kod seryjny oraz jest przypisany do danego klienta. W karcie produktu serwisowanego znajdziesz także jego opis oraz specyfikację techniczną w postaci dodatkowych atrybutów lub np. w dodatkowym pliku PDF. To także miejsce, w którym znajdziesz wszystkie wykonane lub zaplanowane zlecenia względem tej maszyny lub urządzenia. W ten sposób automatycznie tworzona jest historia danego produktu, co niewątpliwie ułatwia podjęcie działania w momencie kolejnego zgłoszenia. Serwisant, w szybki sposób, może odkryć problem i przeprowadzić naprawę.



Atrybuty opisujące serwisowane urządzenia

Każde zlecenie może być opisane przy pomocy odmiennych atrybutów. W jakim celu? To proste – inne informacje są niezbędne przy dokonywaniu przeglądu maszyny lub urządzenia, a inne przy zgłoszeniu reklamacyjnym. Możliwość tworzenia indywidualnych atrybutów opisujących zlecenie sprawi, że wdrożenie systemu nie będzie rewolucją dla pracowników. Pola, które obecnie wypełniane są na papierowej karcie zlecenia, zostaną przeniesione do systemu. Dzięki temu wiedza o serwisie urządzeń będzie kompletna i zawsze aktualna.


Proste wyszukiwanie

Produkt serwisowany może być opisany przy pomocy dowolnych kryteriów, dzięki czemu w karcie produktu mogą się znaleźć wszystkie ważne informacje potrzebne do wykonania usługi serwisowej. Za pomocą tych atrybutów, w szybki i łatwy sposób, możesz wyszukać produkt serwisowany. Wbudowana wyszukiwarka zdecydowanie skróci czas dotarcia do potrzebnych informacji.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz