Program do zleceń zautomatyzuje Twój serwis maszyn

“Automatyzacja” to w dzisiejszym świecie słowo, które stało się pewnego rodzaju wyznacznikiem tego, czy dane przedsiębiorstwo osiągnie sukces, czy też zostanie w tyle za konkurencją. Wprowadzanie automatyzmów, przy jednoczesnym minimalizowaniu udziału błędów ludzkich, może przynieść znakomite efekty w zakresie zwiększenia efektywności przedsiębiorstwa, odciążenia pracowników od najbardziej mozolnych i powtarzalnych działań oraz powiększenia bazy klientów. Jednym ze sposobów na automatyzację, a tym samym poprawę osiąganych wyników jest program do zleceń, sprawdzający się w firmach prowadzących serwis maszyn i urządzeń. Inwestycja w niego wniesie do firmy co najmniej kilka znaczących usprawnień.

Zautomatyzuj Twój serwis maszyn. Przetestuj Serwis Planner.

Wypróbuj możliwości przez cały miesiąc. Bezpłatnie. Bez zobowiązań i karty kredytowej.

Zautomatyzowanie zleceń i zarządzania nimi

Zarządzanie zleceniami, przypisywanie kolejnych zadań do poszczególnych pracowników, ustalanie kto z nich byłby w stanie podjąć się określonego działania – wszystko to spędza sen z powiek wielu właścicielom serwisów. Na początku wszystko działa jak należy, jednak wraz z rosnącą liczbą klientów, wyłania się coraz większy bałagan. Wynika on z dezinformacji, braku ustalonego porządku i coraz większych kłopotów w realizowaniu większych ilości zadań, płynących od klientów. W takim wypadku program do zleceń okazuje się niezastąpiony.

W jaki sposób automatyzuje on serwis maszyn i urządzeń? Przede wszystkim poprzez błyskawiczny dostęp do informacji oraz możliwość łatwiejszego zarządzania różnego rodzaju zleceniami. Osoba odpowiedzialna może znaleźć i wyszukać interesujące go informacje na temat zlecenia aktualnie realizowanego, a także zadania, które było wykonane w przeszłości. Ponadto ma możliwość sprawdzenia który z pracowników jest w danej chwili dostępny do działania albo kto poprzednim razem odpowiadał za serwis. Wyklucza to nieporozumienia, opóźnienia czy brak kompetencji wynikający z przypisania zlecenia do niewłaściwego pracownika.

System informatyczny dla serwisu udostępnia bazę zleceń wszystkim pracownikom, którzy mogą czerpać z niej informacje, a także samodzielnie dodawać czy modyfikować znajdujące się w niej informacje. Dzięki temu współpraca między serwisantami jest lepsza, szybsza i dużo bardziej owocna. Program do zleceń automatyzuje wiele działań w przedsiębiorstwie, w których udział brały dotychczas tony dokumentów, setki wykonywanych telefonów i ciągłe nerwy wynikające z braku porozumienia oraz niezbyt klarownego sposobu na zarządzanie firmowymi procesami.

Automatyczne zamawianie usług przez klientów

Kolejnym krokiem w informatycznej automatyzacji działań firmy jest ograniczenie do minimum czasu poświęcanemu klientowi, przy jednoczesnym zwiększeniu szansy na osiągnięciu sukcesu w relacjach z nim. Który handlowiec czy pracownik serwisu odpowiedzialny za obsługę klienta nie chciałby zmniejszyć ilości swoich zadań, a jednocześnie zwiększyć skuteczność? Każdy! I w tej kwestii program do zleceń również wychodzi naprzeciw potrzebom właścicieli serwisów. Może zostać bowiem rozbudowany o specjalny panel klienta, z którego funkcjonalności mogą skorzystać kontrahenci.

W jaki sposób? Poprzez możliwość zalogowania się do systemu i przekazywania firmie swoich potrzeb. Każdy klient może zlecić serwisowi nowe zadanie, a także zapoznać się z postępami poczynionymi w zakresie realizacji jego aktualnego zlecenia. Korzyści z wprowadzenia takiego rozwiązania są jasne – doskonale wiemy czego oczekuje klient, bez konieczności kontaktowania się z nim. Możemy także możemy błyskawicznie prześledzić historię współpracy czy poprzednich napraw, aby lepiej ustalić strategię działania w przyszłości. Wystarczy parę kliknięć albo tapnięć (system działa również na urządzeniach mobilnych).

Automatyczna integracja z innymi programami

Program do zleceń działa w środowisku informatycznym, które jest w pełni konfigurowalne. Dzięki temu może zostać dopasowane w pełni indywidualnie do potrzeb właściciela serwisu. Możliwe jest więc zintegrowanie go z innymi systemami – między innymi programem obsługującym dział handlowy, co jeszcze bardziej zautomatyzuje wiele firmowych procesów, ułatwiając codzienne funkcjonowanie pracownikom. Nie ma żadnych przeciwwskazań, aby narzędzie współpracowało z takimi systemami, jak Subiekt GT, Symfonia Handel, Comarch Optima czy Wf-Mag.

Program do zleceń, baza danych i bezpieczeństwo

Czy to wszystko? Absolutnie nie, bowiem program do zleceń i do automatyzacji serwisu posiada wiele innych, znaczących opcji:

  • pozwala ustalić zakres uprawnień dla pracowników, co znacznie zwiększa bezpieczeństwo firmowych danych,
  • daje dostęp do informacji związanych z serwisowanymi urządzeniami i maszynami,
  • umożliwia przypisywanie rozmaitych atrybutów i tworzenie notatek, które pracownicy uznają za pomocne dla siebie oraz swoich współpracownikom,
  • daje możliwość niczym nieograniczonego działania w terenie, bowiem doskonale współpracuje z telefonami i tabletami.

Wszystko to sprawia, że program do zleceń jest narzędziem prostym, ale dającym duże możliwości użytkownikom. Pozwala automatyzować działania firmy, eliminować błędy oraz doprowadzić do tego, co dla właściciela firmy najważniejsze – pozyskania większej liczby klientów i zdystansowanie konkurencji. Czy da się funkcjonować bez niego? Oczywiście, ale wtedy osiągnięcie sukcesu jest dużo trudniejsze…

Zautomatyzuj Twój serwis maszyn. Przetestuj Serwis Planner.

Wypróbuj możliwości przez cały miesiąc. Bezpłatnie. Bez zobowiązań i karty kredytowej.

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje