Program do zarządzania usługami

Twój sposób na efektywną realizację działań

Program do zarządzania usługami – wsparcie dla Twojej firmy

Serwis Planner to elastyczny program do zarządzania usługami, który doskonale dopasuje się do potrzeb każdej firmy świadczącej różnego rodzaju usługi, niezależnie od ich indywidualnej specyfiki i wymagań. Wśród naszych klientów tego sektora, tuż obok usług terenowych, znajdują się przedsiębiorstwa zajmujące się, na przykład, obróbką metali, cięciem laserem, rozwiązaniami RFID czy też usługami kominiarskimi. W każdej z tych branż – oraz szeregu innych, w których najważniejsze są zlecenia usługowe – program do zarządzania usługami to idealne rozwiązanie, umożliwiające sprawne zarządzanie zleceniami i efektywny przepływ informacji.

Skuteczne zarządzanie firmą usługową z programem do zarządzania usługami

W trakcie zarządzania firmą i jej zleceniami mogłeś napotkać następujące problemy:

  • utrudnione delegowanie zleceń (niekompletne adresy, pomyłki, konieczność kilkukrotnego dzwonienia),
  • brak pełnej kontroli nad zleceniami pracy (niepełne lub opóźnione informacje),
  • brak możliwości rejestrowania czasu pracy przez serwisantów,
  • utrudnione mierzenie efektywności pracowników,
  • problemy z zarządzaniem zasobami – np. stanami magazynowymi,
  • trudność w zapisywaniu i przekazywaniu informacji o postępach lub zakończeniu zlecenia,
  • brak możliwości potwierdzania zleceń przez klienta.



Dzięki wdrożeniu systemu do zarządzania usługami Serwis Planner w łatwy sposób i bez zbędnego wysiłku będziesz w stanie zaradzić wszystkim wymienionym wyżej wyzwaniom firmy usługowej. Program pozwala na kompleksowe zarządzanie przedsiębiorstwem i skuteczną obsługę wszelkich zleceń w sektorze usługowym. Dzięki zarządzaniu usługami w Serwis Planner podniesiesz efektywność wszystkich procesów Twojej firmy, usprawnisz komunikację i łatwo zapanujesz nad dokumentacją, oszczędzając dzięki temu mnóstwo czasu i kosztów operacyjnych.

Co więcej, nasz program z łatwością możesz zintegrować z systemem ERP wykorzystywanym w Twojej firmie usługowej. Dzięki tej możliwości zarządzanie firmą oraz zarządzanie usługami (w tym usługami terenowymi) staje się jeszcze łatwiejsze i wygodniejsze. Współpraca programu Serwis Planner i oprogramowania ERP przekłada się, między innymi, na szybszą i skuteczniejszą pracę serwisantów, płynniejszy przepływ informacji oraz sprawniejszą komunikację w firmie. Jeśli dopiero przymierzasz się do wdrożenia systemu ERP – nic straconego! System zarządzania usługami terenowymi i stacjonarnymi możesz wdrożyć w swojej firmie usługowej teraz, a integrację przeprowadzimy później, w dogodnym dla Ciebie czasie. Kliknij tutaj, by przeczytać więcej o integracji programu do zarządzania usługami z oprogramowaniem ERP.

W branży zarządzania usługami zaufali nam, między innymi:



Co o nas mówią klienci?


Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.


bakery-service

Zenon Pawłowski

Bakery-Service

Rosnąca liczba klientów i zleceń spowodowała, że potrzebowaliśmy narzędzia do kompleksowej obsługi procesów oraz do planowania wizyt. Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.


tech-service

Aleksander Szweda

TECH-SERVICE

Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.


Klient Serwis Planner - Locuss

Andrzej Borkowicz

Locuss

System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.


talemax

Adam Marek

Talemax

Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Wielkim plusem rozwiązania, z którego korzystam jest wyeliminowanie podwójnych zleceń przypisanych do tego samego klienta. Chcąc zacząć współpracę z programem, trzeba tylko przedstawić jak funkcjonuje nasza firma – od zamówienia towaru po zakończenie montażu, serwisu, transportu, itp. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)


abak

Piotr Majos

ABAK

W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


program do serwisu - opinie - stadtraum

Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


program do obsługi serwisu - opinie - Iwanicki Serwis Instalacji

Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


system do obsługi serwisu - opinie - Ecovend

Krzysztof Wolański

Ecovend

Zobacz praktyczne wykorzystanie systemu zarządzania usługami w firmie handlowo-usługowej

Przeczytaj case study

Możliwości i funkcje programu do zarządzania usługami:

  • możliwość sprawnego zarządzania usługami terenowymi dzięki aplikacji mobilnej,
  • błyskawiczne i wygodne przekazywanie zleceń, istotne w firmie usługowej,
  • bieżące nadzorowanie postępów w zleceniach,
  • pomiary pracochłonności zleceń i aktywności pracowników,
  • łatwe i komfortowe mierzenie efektywności obsługi usług,
  • szybki dostęp do informacji o każdym zleceniu pracy,
  • sporządzanie indywidualnych protokołów,
  • błyskawiczne generowanie dokumentów na podstawie zlecenia usługi,
  • rozbudowane narzędzia do komunikacji w zespole.

Naszym celem jest ciągłe doskonalenie i usprawnianie rozwiązania tak, aby spełniało ono wymagania odbiorców oraz przyczyniało się do postępu biznesowego. W związku z tym, nasz system zarządzania usługami jest stale rozwijany w wyniku rozmów prowadzonych z naszymi Klientami. Program do zarządzania usługami Serwis Planner to narzędzie wspierające w tym samym stopniu pracę kierowników oraz serwisantów. Tworząc nowe funkcje oraz poszerzając te istniejące, działamy z myślą o wspieraniu obu tych grup.

System zarządzania usługami – funkcje dla kierownika:

  • kompleksowe zarządzanie obsługą klienta i świadczeniem usług,
  • komfortowe przekazywanie zleceń pracy serwisantom,
  • monitorowanie zleceń usług w toku,
  • kontrolowanie obłożenia pracowników zadaniami,
  • mierzenie efektywności serwisantów oraz ich czasu pracy,
  • zarządzanie bazą zleceń pracy,
  • podgląd lokalizacji zleceń i pracowników na mapie,
  • wystawianie faktur i podstawowe zarządzanie finansami.

System zarządzania usługami – funkcje dla serwisanta:

  • szybkie tworzenie protokołów serwisowych z usług terenowych,
  • powiadomienia o nowych zleceniach pracy,
  • łatwy dostęp do kompletnych informacji o zleceniu,
  • rejestrowanie czasu pracy w programie,
  • dodanie opisu zakończenia zlecenia z możliwością umieszczenia zdjęć,
  • szybkie powiadomienie kierownika o zakończeniu zlecenia,
  • możliwość uzyskania podpisu cyfrowego klienta.

Skuteczne zarządzanie przedsiębiorstwem z programem Serwis Planner. Dlaczego warto?

Sprawdzony w małych i dużych firmach program do efektywnego zarządzania usługami

Dostępny na wielu urządzeniach, zarówno stacjonarnie, jak i mobilnie

Funkcjonalny, intuicyjny i prosty w obsłudze system zarządzania usługami

System CRM do zarządzania firmą w sektorze usługowym

Dla firm działających w branży usługowej sprawne zarządzanie zleceniami i koordynacja aktywności pracowników okazują się niekiedy niewystarczające. Synergius CRM to komplementarne dla systemu Serwis Planner oprogramowanie, które wspiera prowadzenie aktywnych działań sprzedażowych i budowanie długotrwałych relacji z Twoimi klientami. Rozbudowane moduły szans sprzedażowych, bazy wiedzy o kontrahentach czy tworzenia wycen i ofertowania zapewniają maksymalne usprawnienie działań w organizacji. Dzięki elastyczności obu wspomnianych systemów informatycznych, w łatwy sposób można połączyć je w jedno, spójne rozwiązanie, obsługujące wszystkie aspekty działania Twojej firmy.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz