Program do serwisu okien, drzwi i bram

Sprawnie zarządzaj zleceniami serwisowymi

Wiemy, jak udoskonalić działalność w Twojej branży

Serwis Planner to system, który kompleksowo wspiera pracę wszystkich przedsiębiorstw działających w branży serwisowania okien, drzwi i bram. Dzięki współpracy z wieloma firmami prowadzącymi działalność w tym sektorze, znamy dokładnie jego specyfikę i wiemy, jak wyzywające może się nieraz okazać zadanie zapanowania nad wszystkimi zleceniami. Oferowany przez nas system nie tylko pomoże Ci w łatwy sposób zarządzać wszystkimi zleceniami serwisowymi, ale też zwiększy efektywność, usprawniając działanie wszystkich kluczowych procesów.

Branża okien, drzwi i bram cechuje się wieloma specyficznymi potrzebami, które mają znaczenie w codziennej walce o klientów. Silna konkurencja sprawia, że świadczenie najwyższej jakości usług bardzo często okazuje się niewystarczające - równie ważne znaczenie ma efektywność każdego pojedynczego, podejmowanego każdego dnia procesu. Mobilna aplikacja oraz kompleksowa baza urządzeń z wybranymi parametrami (np. numery seryjne przypisane konkretnym bramom) zawsze pozwolą na zorientowanie się, z jakich urządzeń korzystają poszczególni klienci i znacznie ułatwią pracę serwisantów. System Serwis Planner to przede wszystkim sprawniejsze zarządzanie, oszczędność czasu i zasobów oraz nieprzerwany dostęp do wszystkich kluczowych informacji.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży okien drzwi i bram
Klient programu do serwisu w branży okien drzwi i bram
Klient programu do serwisu w branży okien drzwi i bram

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Serwis Planner to niezawodny sposób na:

  • stworzenie bazy urządzeń według wybranych parametrów i przypisanych poszczególnym klientom,
  • skuteczne zarządzanie i efektywne monitorowanie realizacji poszczególnych zleceń,
  • obsługę wszystkich kluczowych procesów w jednym miejscu i koordynację pracy,
  • natychmiastowe delegowanie zleceń serwisowych za pośrednictwem mobilnej aplikacji,
  • zbudowanie kompleksowej bazy wiedzy o klientach wraz z historią Waszej współpracy i produktami, z których korzystają,
  • monitorowanie rozliczeń i mierzenie rentowności poszczególnych działań,
  • automatyczne generowanie dokumentów i faktur na bazie zleceń,
  • weryfikację zużytych zasobów i poświęconego na dane zlecenie czasu,
  • sprawną komunikacji z klientem i wewnątrz samej organizacji.
Serwis w branży okien, drzwi i bram podgląd systemu

Serwis Planner jest systemem do serwisu i zarządzania zleceniami w branży okien, drzwi i bram, który na bieżąco dostosywany jest do wszystkich pojawiających się potrzeb tego sektora. Dzięki rozmowom przeprowadzanym z klientami i uważnemu wsłuchiwaniu się w ich potrzeby doskonale wiemy, w jakim kierunku powinniśmy się rozwijać. Współpraca z nami jest więc gwarancją zwiększenia efektywności wszystkich procesów Twojego przedsiębiorstwa w kontekście dynamiki branży okien, drzwi i bram. Serwis Planner to niezawodny system, który bez trudu dostosujesz do sposobu, w jaki operuje Twoja firma.

Dlaczego Serwis Planner?

To program dostosowany do obsługi zleceń w branży okien, drzwi i bram

To sprawdzone narzędzie umożliwiające stały dostęp do informacji na każdym urządzeniu

To elastyczny, funkcjonalny i wyjątkowo wygodny w obsłudze system

CRM dla serwisu okien, drzwi i bram

Czy oprócz serwisowania okien, drzwi i bram Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się także ich sprzedażą? Posiadasz prężnie działający dział handlowy i zależy Ci na zarządzaniu relacjami z otoczeniem w taki sposób, by utrzymywać je na jak najwyższym poziomie?

Warto, byś w takiej sytuacji rozważył wprowadzenie w Twojej firmie jeszcze jednego oprogramowania - systemu CRM, który pozwala uporządkować wszystkie procesy sprzedażowe tak, by zmaksymalizować zyski ze sprzedaży i usprawnić pozyskiwanie klientów. Synergius CRM to rozwiązanie, dzięki któremu z łatwością zapanujesz nad szansami sprzedaży i obsłużysz wiele procesów sprzedażowych, zmniejszając przy tym koszty operacyjne i oszczędzając czas pracowników.

Ponadto, oba te systemy - zarówno Serwis Planner, jak i Synergius CRM - jesteśmy w stanie połączyć dla Ciebie w jedno kompleksowe i wygodne rozwiązanie. Dzięki temu Twoja firma z łatwością obsłuży w jednym miejscu klientów pod kątem wszelkich usług, jak i samej sprzedaży.

CRM dla serwisu okien, drzwi i bram

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje