program dla serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych

zarządzanie zleceniami serwisowymi

Czy spotkałeś się z następującymi problemami?

  • Utrudnione przekazywanie zleceń serwisantom (konieczność dzwonienia, pomyłki w adresach itp.).
  • Problem z bieżącym monitorowaniem napraw (opóźnienie w informowaniu, niekompletność informacji).
  • Czasochłonne przygotowywanie raportów, które mają obrazować skuteczność pracowników.
  • Problem z szybkim tworzeniem protokołów serwisowych i częste pomyłki w protokołach.
  • Brak dostępu do historii serwisowanego urządzenia (np. listy wszystkich napraw związanych z danym urządzeniem lub historii rozwiązań powszechnych problemów).

Lub:

  • Brak szybkiego sposobu na fakturowanie.
  • Brak narzędzia do przekazywania informacji o wykonaniu zlecenia lub potwierdzania go przez klienta.
  • Trudność w zbieraniu informacji o używanych przez serwisantów częściach.


Serwis Planner pozwala na skuteczną obsługę serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych.


Możliwości systemu:

  • Szybkie i łatwe delegowanie zleceń dzięki aplikacji mobilnej.
  • Planowanie tras serwisantów.
  • Powiadomienia Push i SMS.
  • Bieżące monitorowanie postępów w realizacji zleceń.
  • Pomiar efektywności poszczególnych pracowników.
  • Łatwe tworzenie protokołów serwisowych.
  • Zarządzanie informacjami o urządzeniach, zleceniach czy kontrahentach.
  • Sprawna komunikacja zespołowa.
  • Obsługa magazynów (np. zarządzanie częściami, przewożonymi przez serwisantów).


program dla serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych rozwijamy w wyniku rozmów, prowadzonych z naszymi Klientami.


Funkcje dla kierownika

program dla serwisu klimatyzacji umożliwia kierownikowi:

  • Łatwe przekazywanie zleceń pracownikom dzięki aplikacji mobilnej.
  • Monitorowanie obłożenia serwisantów zadaniami.
  • Pomiar efektywności poszczególnych serwisantów.
  • Gromadzenie wiedzy o zleceniach, serwisowanych urządzeniach i kontrahentach.
  • Szybkie wystawianie faktur.

Funkcje dla serwisanta

program dla serwisu klimatyzacji umożliwia serwisantowi:

  • Szybkie generowanie protokołów serwisowych.
  • Automatyczne powiadomienia o nowych zleceniach.
  • Wyświetlenie trasy dojazdu do klienta na mapie.
  • Dostęp serwisanta do kompletnych informacji o zleceniach (lokalizacja, urządzenie, nazwa firmy i dane kontaktowe).
  • Rejestracja czasu pracy.
  • Spis wykorzystywanych części i materiałów.
  • Dostęp do historii zleceń powiązanych z danym urządzeniem.
  • Możliwość dodawania opisu zakończenia zlecenia.
  • Szybkie powiadamianie kierownika serwisu o zakończonym zleceniu.
  • Narzędzie do potwierdzania naprawy ze strony klienta (podpis elektroniczny).


Dlaczego Serwis Planner?

Stworzony dla serwisów klimatyzacji i urządzeń chłodniczych

Dostępny na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet)

Prosta i bezproblemowa obsługa systemu w terenie

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO