Program do serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych

Sposób na zarządzanie zleceniami serwisowymi

Znamy potrzeby Twojej branży

Zarządzasz serwisem klimatyzacji i urządzeń chłodniczych? Twoje przedsiębiorstwo dynamicznie się rozwija, jednak wraz z coraz większą liczbą klientów, zleceń oraz pracowników przybywa Ci wciąż pracy organizacyjnej? Szukasz programu dla serwisu, który pomógłby zaoszczędzić czas na żmudnych procesach zarządzania firmą? W takim razie jesteś w dobrym miejscu, bowiem bardzo dobrze znamy branżę serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych. Mamy odpowiednie rozwiązanie na najczęściej występujące w niej problemy z:

  • brakiem dostępu do historii serwisowanego urządzenia,
  • utrudnionym przekazywaniem zleceń serwisantom,
  • bieżącym monitorowaniem napraw,
  • czasochłonnym przygotowywaniem raportów skuteczności pracowników,
  • szybkim tworzeniem protokołów serwisowych,
  • częstymi pomyłkami w protokołach.

Jeżeli tak, to dobrze trafiłeś, bowiem mamy idealne dla Ciebie rozwiązanie. Serwis Planner pozwala na skuteczną obsługę serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych. Bardzo dobrze znamy tę branżę, dlatego udało nam się opracować doskonale do niej dopasowane narzędzie. Przygotowaliśmy wiele funkcjonalności oraz opcji, dzięki którym wspomożesz działanie swojego przedsiębiorstwa.

W tej branży zaufali nam, między innymi:

Klient programu do serwisu w branży klimatyzacji
Klient programu do serwisu w branży klimatyzacji
Klient programu do serwisu w branży klimatyzacji

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Możliwości systemu:

  • szybkie i łatwe delegowanie zleceń dzięki aplikacji mobilnej
  • powiadomienia Push i SMS,
  • bieżące monitorowanie postępów w realizacji zleceń,
  • pomiar efektywności poszczególnych pracowników,
  • łatwe tworzenie protokołów serwisowych,
  • zarządzanie informacjami o urządzeniach, zleceniach i kontrahentach,
  • ułatwienie komunikacji zespołowej,
  • przekierowanie do trasy dojazdu,
  • obsługa magazynów (np. zarządzanie częściami, przewożonymi przez serwisantów).
Serwis klimatyzacji podgląd systemu

Nasz program do serwisu klimatyzacji i urządzeń chłodniczych rozwijamy w wyniku rozmów prowadzonych z naszymi Klientami. Na bieżąco reagujemy na potrzeby zarówno kierowników serwisu jak i samych serwisantów. Jedni i drudzy znajdą więc w Serwis Plannerze wiele wygodnych funkcji.

Funkcje dla kierownika:

  • łatwe przekazywanie zleceń pracownikom dzięki aplikacji mobilnej,
  • monitorowanie obłożenia serwisantów zadaniami,
  • pomiar efektywności poszczególnych serwisantów,
  • ułatwienie zarządzania rozliczeniami,
  • gromadzenie wiedzy o zleceniach, serwisowanych urządzeniach i kontrahentach,
  • szybkie wystawianie faktur.

Funkcje dla serwisanta:

  • szybkie generowanie protokołów serwisowych,
  • automatyczne powiadomienia o nowych zleceniach,
  • wyświetlenie trasy dojazdu do klienta na mapie,
  • dostęp serwisanta do kompletnych informacji o zleceniach,
  • rejestracja czasu pracy,
  • spis wykorzystywanych części i materiałów,
  • dostęp do historii zleceń powiązanych z danym urządzeniem,
  • szybkie powiadamianie kierownika serwisu o zakończonym zleceniu,
  • narzędzie do potwierdzania naprawy ze strony klienta (podpis elektroniczny).

Dlaczego Serwis Planner?

Stworzony dla serwisów klimatyzacji i urządzeń chłodniczych

Dostępny na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet)

Prosta i bezproblemowa obsługa systemu w terenie

CRM dla serwisu klimatyzacji

Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się nie tylko serwisem klimatyzacji i urządzeń chłodniczych, ale także prowadzi aktywną ich sprzedaż? W takim przypadku sugerujemy połączenie Serwis Plannera z systemem dedykowanym firmom handlowym - Synergius CRM. Dzięki temu będziesz mógł w jednym miejscu zarządzać wszystkim, co dotyczy Twojego klienta - zarówno zleceniami jak i sprzedażą. Ponadto uzyskasz wsparcie w postaci:

  • automatyzacji większości procesów sprzedażowych,
  • zestawień i raportów umożliwiających analizy sprzedażowe,
  • narzędzia do delegowania zadań handlowcom.
CRM dla serwisu klimatyzacji

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje