Program do serwisu IT

Czy Twoja firma napotyka na problemy takie jak:

  • opóźnienia w realizacji zleceń i niska satysfakcja klientów,
  • nadmierna ilość papierowej dokumentacji i trudności w odnajdywaniu potrzebnych danych,
  • straty finansowe powstające na skutek zagubionych rozliczeń lub nieskutecznego planowania pracy serwisantów,
  • brak dostępu do ważnych informacji, kiedy jesteś poza biurem?


Program do serwisu IT pomoże Ci w rozwiązaniu ich – zapytaj naszego handlowca!


SerwisPlanner to przydatne narzędzie dla przedsiębiorstw wdrażających i wspierających systemy informatyczne. Jeśli Twoja firma zajmuje się sprzedażą, wdrożeniem czy też wsparciem oprogramowania, to na pewno zainteresuje Cię możliwość usprawnienia wszystkich tych procesów. Masz dość papierowej dokumentacji, którą trudno uporządkować? Tracisz na zmianach, które wykonujesz u swoich klientów, ale zapominasz ich rozliczać? Poznaj program do serwisu IT, dzięki któremu podniesiesz jakość swoich usług, usprawnisz realizację zleceń, a przede wszystkim – zyskasz stały dostęp do najważniejszych informacji!


Koordynacja pracy

Program do serwisu IT sprawia, że koordynacja pracy staje się o wiele łatwiejsza. Możesz bowiem sprawdzić w kalendarzu, którzy z Twoich pracowników są zajęci wdrożeniem oraz na kiedy możesz zaplanować następne. Masz stały dostęp do czytelnych danych o wykonanych do tej pory zadaniach i tych, które trzeba jeszcze zrealizować. Zadania możesz delegować z poziomu zlecenia wdrożeniowego lub zlecenia naprawy. Istotne jest również to, że elastyczność systemu pozwala na tworzenie indywidualnych typów zadań, takich jak konfiguracja czy wykonanie analizy.


Usprawnienie realizacji wdrożeń

Program do serwisu IT umożliwia skuteczne zarządzanie wdrożeniami systemów informatycznych. W naszym systemie możesz wyświetlać informacje o aktualnych wdrożeniach i incydentach na swoim pulpicie. Dodatkowo, system zapewnia łatwe wyszukiwanie procesów wdrożeniowych znajdujących się na konkretnych etapach (które również mogą zostać dopasowane odpowiednio do potrzeb Twojej firmy). Co więcej, w karcie konkretnego wdrożenia możesz także odnaleźć powiązane z nim dokumenty i procesy. Dzięki temu wszystko pójdzie po Twojej myśli, a wdrożenia zostaną zrealizowane na czas!


Panel klienta

Twoi klienci nieustanie dzwonią do Twojej firmy, aby poinformować o błędach, które występują w ich systemach? Przeszkadzają w codziennych obowiązkach Twoim pracownikom, zaburzają ich pracę, a przede wszystkim – zabierają cenny czas? Program do serwisu IT ma rozwiązanie także na to, a brzmi ono — panel klienta! Dzięki niemu Twoi klienci będą mogli zalogować się do systemu i samodzielnie zarejestrować nowe zgłoszenie o błędzie, który wystąpił w ich systemie. Co więcej, zyskają także dostęp do historii wykonanych napraw oraz stanu realizacji obecnych. Możliwości te w znacznym stopniu ograniczą ilość odbieranych przez Twoich pracowników telefonów, a tym samym usprawnią funkcjonowanie Twojej firmy.


Baza licencji dostępna 24/7

Baza licencji to kolejna funkcja SerwisPlannera pozwalająca gromadzić wszystkie informacje w jednym miejscu, a tym samym ograniczać czas poświęcany wcześniej na ich wyszukiwanie. Każda z licencji może zostać przypisana do konkretnego klietna, można jej także nadać unikatowy numer seryjny. W karcie kontrahenta możesz szybko podejrzeć, jakie licencje został u niego zainstalowane, a także jakie zmiany zostały w nich wprowadzone. Masz możliwość podejrzenia informacji między innymi o tym, jakie osoby były zaangażowane w realizację tego zlecenia oraz ile czasu na to poświęcono. Jakie korzyści zapewnia ci gromadzenie wszystkich informacji o licencjach? Dużo łatwiejsze jest przykładowo podjęcie działania w przypadku zgłoszenia błędu systemu – wiesz bowiem, jak przebiegało wdrożenie czy poprzednie naprawy. Co więcej, każdą licencję możesz wyszukać zaledwie w kilka sekund – pomyśl, jaka to oszczędność czasu!


Baza wiedzy o klientach

Program do serwisu IT daje także stały dostęp do wszystkich informacji o Twoich klientach. W karcie kontrahenta znajdziesz całą historię współpracy z danym klientem wraz z historią wdrożenia, licencjami i zleceniami naprawy błędów. Co więcej, w karcie klienta odnajdziesz też informacje na temat zaplanowanych dla danego klienta działań. Wszystko czarno na białym, w jednym miejscu!


Elastyczny system z możliwością upgrade'u

Program do serwisu IT pozwoli Ci realizować zlecenia sprawniej i bardziej profesjonalnie. Klienci będą chętniej się do Ciebie zgłaszać, liczba zleceń wzrośnie, będziesz potrzebował większej liczby pracowników… Jednym słowem – Twoja firma rozwinie się. Jednak wybierając system do serwisu, który jest nieeleastyczny i nie ma możliwości rozbudowy, zakładasz, że raczej Ci się nie uda – że nie będziesz w przyszłości potrzebował bardziej rozbudowanego systemu, obsługującego większą liczbę procesów i w większym stopniu dopasowanego do Twojej działalności. My wiemy, że wybierając nasz system do serwisu, jesteś w stanie odnieść sukces, dlatego, kiedy zajdzie taka potrzeba, umożliwiamy naszym klientom łatwy upgrade do systemu Aura Business! Aura Business to dedykowane rozwiązanie, które może zostać w maksymalnym stopniu dopasowane do potrzeb firmy. System przeznaczony jest dla większych przedsiębiorstw, które potrzebują większej ilości funkcji, takich jak raporty, wielojęzyczność czy zarządzanie budżetem zlecenia.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO