Program do serwisu aparatury medycznej

Efektywne zarządzanie zleceniami serwisowymi



Wyzwania stojące przed firmą serwisową

Czy flagową usługą Twojej firmy jest serwis aparatury medycznej? Jeśli tak, to z pewnością natrafiłeś na mniejsze lub większe problemy z:

  • przekazywaniem serwisantom nowych zleceń,
  • bieżącym śledzeniem postępów prac,
  • mierzeniem skuteczności serwisantów,
  • szybkim wystawianiem i przekazywaniem protokołów serwisowych,
  • gromadzeniem informacji o historii napraw urządzenia,

oraz potrzebujesz funkcjonalnego narzędzia do:

  • szybkiego wystawiania faktur,
  • informowania o zamknięciu zleceń,
  • ewidencji części wydanych przez magazyn.


Jeżeli rzeczywiście tak jest, to Serwis Planner z pewnością Cię zainteresuje, ponieważ jest to system, który może wnieść do Twojego przedsiębiorstwa wiele wymiernych korzyści. To funkcjonalny program do serwisu aparatury medycznej, który wspomoże Twoją firmę w organizacji przyjętych zleceń oraz upłynni przekazywanie informacji pomiędzy centralą, serwisantami i klientami.



W tej branży zaufali nam, między innymi:






Co o nas mówią klienci?


Rosnąca liczba klientów i zleceń spowodowała, że potrzebowaliśmy narzędzia do kompleksowej obsługi procesów oraz do planowania wizyt. Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.


tech-service

Aleksander Szweda

TECH-SERVICE

System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.


talemax

Adam Marek

Talemax

Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Wielkim plusem rozwiązania, z którego korzystam jest wyeliminowanie podwójnych zleceń przypisanych do tego samego klienta. Chcąc zacząć współpracę z programem, trzeba tylko przedstawić jak funkcjonuje nasza firma – od zamówienia towaru po zakończenie montażu, serwisu, transportu, itp. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)


abak

Piotr Majos

ABAK

W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


program dla serwisu aparatury medycznej - opinie - stadtraum

Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


program do serwisu medycznego - opinie - Iwanicki Serwis Instalacji

Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


SerwisPlanner w branży serwisu medycznego - opinie - Ecovend

Krzysztof Wolański

Ecovend


SerwisPlanner to wymierna pomoc w:

  • gromadzeniu dokumentacji w kartotece klienta,
  • sprawnym przekazywaniu zleceń dzięki aplikacji mobilnej,
  • nadzorowaniu bieżących zleceń,
  • ocenianiu skuteczności serwisantów,
  • szybkim przekazywaniu protokołów serwisowych,
  • budowaniu bazy danych o serwisowanej aparaturze, zleceniach i klientach,
  • szybkiej i bezproblemowej komunikacji serwisantów z centralą,
  • nadzór nad częściami pobranymi z magazynu przez serwisantów.



SerwisPlanner to program do serwisu aparatury medycznej, który w elastyczny sposób reaguje na potrzeby tej branży. Jest to możliwe między innymi dzięki temu, że uważnie słuchamy potrzeb naszych klientów - zarówno tych zajmujących się organizacją zleceń jak i wykonujących tę pracę serwisantów. Umożliwia to nam dostarczenie Twojemu przedsiębiorstwu oprogramowania, którego możliwości znacznie ułatwią pracę wszystkim zainteresowanym stronom.



Możliwości dla kierownika

  • efektywna organizacja zleceń serwisantom,
  • nadzór nad otwartymi zleceniami,
  • nadzór nad efektywnością serwisantów,
  • kontrola nad usługami gotowymi do rozliczenia,
  • wystawianie i przesyłanie faktur,
  • rozbudowana baza danych o klientach, zleceniach i aparaturze,
  • nadzór nad magazynem części zamiennych.

Możliwości dla serwisanta

  • łatwe wystawianie protokołów serwisowych,
  • szybka informacja o nowym zleceniu,
  • odręczny dostęp do kluczowych danych o zleceniu,
  • ewidencja przepracowanego czasu,
  • dostęp do historii serwisowanej aparatury (np. opisów wcześniejszych prac),
  • szybkie przekazywanie informacji o postępach lub zakończeniu zlecenia,
  • możliwość pobrania podpisu elektronicznego usługobiorcy.



Dlaczego SerwisPlanner?


To przystosowany program do serwisu aparatury medycznej

To system dostępny na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet itd.)

To narzędzie intuicyjne, wygodne i łatwe w obsłudze


CRM dla serwisu aparatury medycznej


Czy oprócz serwisowania aparatury medycznej Twoja firma zajmuje się także jej sprzedażą? W takim przypadku mamy dla Ciebie jeszcze jedną propozycję - Synergius CRM. System tej klasy jest dedykowanym oprogramowaniem dla działu handlowego. Nasz CRM bez problemu połączyć można z programem SerwisPlanner, dzięki czemu otrzymuje się kompleksowe narzędzie do obsługi klienta. Synergius CRM to również sposób na:

  • sprawną organizację pracy handlowców,
  • przeprowadzanie analiz sprzedażowych,
  • automatyzację większości procesów w dziale handlowym.



Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz