Program do serwisu aparatury medycznej

Efektywne zarządzanie zleceniami serwisowymi



Wyzwania stojące przed firmą serwisową

Czy flagową usługą Twojej firmy jest serwis aparatury medycznej? Jeśli tak, to z pewnością natrafiłeś na mniejsze lub większe problemy z:

  • przekazywaniem serwisantom nowych zleceń,
  • bieżącym śledzeniem postępów prac,
  • mierzeniem skuteczności serwisantów,
  • szybkim wystawianiem i przekazywaniem protokołów serwisowych,
  • gromadzeniem informacji o historii napraw urządzenia,

oraz potrzebujesz funkcjonalnego narzędzia do:

  • szybkiego wystawiania faktur,
  • informowania o zamknięciu zleceń,
  • ewidencji części wydanych przez magazyn.





Jeżeli rzeczywiście tak jest, to Serwis Planner z pewnością Cię zainteresuje, ponieważ jest to system, który może wnieść do Twojego przedsiębiorstwa wiele wymiernych korzyści. To funkcjonalny program do serwisu aparatury medycznej, który wspomoże Twoją firmę w organizacji przyjętych zleceń oraz upłynni przekazywanie informacji pomiędzy centralą, serwisantami i klientami.



SerwisPlanner to wymierna pomoc w:

  • gromadzeniu dokumentacji w kartotece klienta,
  • sprawnym przekazywaniu zleceń dzięki aplikacji mobilnej,
  • nadzorowaniu bieżących zleceń,
  • ocenianiu skuteczności serwisantów,
  • szybkim przekazywaniu protokołów serwisowych,
  • budowaniu bazy danych o serwisowanej aparaturze, zleceniach i klientach,
  • szybkiej i bezproblemowej komunikacji serwisantów z centralą,
  • nadzór nad częściami pobranymi z magazynu przez serwisantów.



SerwisPlanner to program do serwisu aparatury medycznej, który w elastyczny sposób reaguje na potrzeby tej branży. Jest to możliwe między innymi dzięki temu, że uważnie słuchamy potrzeb naszych klientów - zarówno tych zajmujących się organizacją zleceń jak i wykonujących tę pracę serwisantów. Umożliwia to nam dostarczenie Twojemu przedsiębiorstwu oprogramowania, którego możliwości znacznie ułatwią pracę wszystkim zainteresowanym stronom.



Możliwości dla kierownika

  • efektywna organizacja zleceń serwisantom,
  • nadzór nad otwartymi zleceniami,
  • nadzór nad efektywnością serwisantów,
  • kontrola nad usługami gotowymi do rozliczenia,
  • wystawianie i przesyłanie faktur,
  • rozbudowana baza danych o klientach, zleceniach i aparaturze,
  • nadzór nad magazynem części zamiennych.

Możliwości dla serwisanta

  • łatwe wystawianie protokołów serwisowych,
  • szybka informacja o nowym zleceniu,
  • odręczny dostęp do kluczowych danych o zleceniu,
  • ewidencja przepracowanego czasu,
  • dostęp do historii serwisowanej aparatury (np. opisów wcześniejszych prac),
  • szybkie przekazywanie informacji o postępach lub zakończeniu zlecenia,
  • możliwość pobrania podpisu elektronicznego usługobiorcy.



Dlaczego SerwisPlanner?


To przystosowany program do serwisu aparatury medycznej

To system dostępny na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet itd.)

To narzędzie intuicyjne, wygodne i łatwe w obsłudze


Co o nas mówią klienci?


W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


Krzysztof Wolański

Ecovend

Rozbudowa o system Synergius CRM


Czy oprócz serwisowania aparatury medycznej Twoja firma zajmuje się także jej sprzedażą? W takim przypadku mamy dla Ciebie jeszcze jedną propozycję - Synergius CRM. System tej klasy jest dedykowanym oprogramowaniem dla działu handlowego. Nasz CRM bez problemu połączyć można z programem SerwisPlanner, dzięki czemu otrzymuje się kompleksowe narzędzie do obsługi klienta. Synergius CRM to również sposób na:

  • sprawną organizację pracy handlowców,
  • przeprowadzanie analiz sprzedażowych,
  • automatyzację większości procesów w dziale handlowym.









Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz