Program do serwisu aparatury medycznej

Efektywne zarządzanie zleceniami serwisowymi

Wyzwania stojące przed firmą serwisową

Czy flagową usługą Twojej firmy jest serwis aparatury medycznej? Jeśli tak, to z pewnością natrafiłeś na mniejsze lub większe problemy z:

  • przekazywaniem serwisantom nowych zleceń,
  • bieżącym śledzeniem postępów prac,
  • mierzeniem skuteczności serwisantów,
  • szybkim wystawianiem i przekazywaniem protokołów serwisowych,
  • gromadzeniem informacji o historii napraw urządzenia,

oraz potrzebujesz funkcjonalnego narzędzia do:

  • szybkiego wystawiania faktur,
  • informowania o zamknięciu zleceń,
  • ewidencji części wydanych przez magazyn.

Jeżeli rzeczywiście tak jest, to Serwis Planner z pewnością Cię zainteresuje, ponieważ jest to system, który może wnieść do Twojego przedsiębiorstwa wiele wymiernych korzyści. To funkcjonalny program do serwisu aparatury medycznej, który wspomoże Twoją firmę w organizacji przyjętych zleceń oraz upłynni przekazywanie informacji pomiędzy centralą, serwisantami i klientami.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży medycznej
Klient systemu do serwisu w branży medycznej
Klient programu serwisowego w branży medycznej

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Serwis Planner to wymierna pomoc w:

  • gromadzeniu dokumentacji w kartotece klienta,
  • sprawnym przekazywaniu zleceń dzięki aplikacji mobilnej,
  • nadzorowaniu bieżących zleceń,
  • ocenianiu skuteczności serwisantów,
  • szybkim przekazywaniu protokołów serwisowych,
  • budowaniu bazy danych o serwisowanej aparaturze,zleceniach i klientach,
  • szybkiej i bezproblemowej komunikacji serwisantów z centralą,
  • nadzorze nad częściami pobranymi z magazynu przez serwisantów.
Serwis aparatury medycznej wygląd systemu

Serwis Planner to program do serwisu aparatury medycznej, który w elastyczny sposób reaguje na potrzeby tej branży. Jest to możliwe między innymi dzięki temu, że uważnie słuchamy potrzeb naszych klientów - zarówno tych zajmujących się organizacją zleceń jak i wykonujących tę pracę serwisantów. Umożliwia to nam dostarczenie Twojemu przedsiębiorstwu oprogramowania, którego możliwości znacznie ułatwią pracę wszystkim zainteresowanym stronom.

Możliwości dla kierownika:

  • efektywna organizacja zleceń serwisantom,
  • nadzór nad otwartymi zleceniami,
  • nadzór nad efektywnością serwisantów,
  • kontrola nad usługami gotowymi do rozliczenia,
  • wystawianie i przesyłanie faktur,
  • rozbudowana baza danych o klientach, zleceniach i aparaturze,
  • nadzór nad magazynem części zamiennych.

Możliwości dla serwisanta:

  • łatwe wystawianie protokołów serwisowych,
  • szybka informacja o nowym zleceniu,
  • odręczny dostęp do kluczowych danych o zleceniu,
  • ewidencja przepracowanego czasu,
  • dostęp do historii serwisowanej aparatury (np. opisówwcześniejszych prac),
  • szybkie przekazywanie informacji o postępach lub zakończeniu zlecenia,
  • możliwość pobrania podpisu elektronicznego usługobiorcy.

Dlaczego Serwis Planner?

To przystosowany program do serwisu aparatury medycznej

To system dostępny na wielu urządzeniach (telefon, laptop, tablet itd.)

To narzędzie intuicyjne, wygodne i łatwe w obsłudze

CRM dla serwisu aparatury medycznej

Czy oprócz serwisowania aparatury medycznej Twoja firma zajmuje się także jej sprzedażą? W takim przypadku mamy dla Ciebie jeszcze jedną propozycję - Synergius CRM. System tej klasy jest dedykowanym oprogramowaniem dla działu handlowego. Nasz CRM bez problemu połączyć można z programem Serwis Planner, dzięki czemu otrzymuje się kompleksowe narzędzie do obsługi klienta. Synergius CRM to również sposób na:

  • sprawną organizację pracy handlowców,
  • przeprowadzanie analiz sprzedażowych,
  • automatyzację większości procesów w dziale handlowym.
CRM dla serwisu aparatury medycznej

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje