Program do obsługi zleceń poligraficznych

Wydajny system do zarządzania zleceniami




Zlecenia w firmie poligraficznej

Prowadzisz punkt usługowy, który świadczy szeroko pojęte usługi poligraficzne? Twoja firma zajmuje się drukiem wielkoformatowym, przygotowywaniem naklejek reklamowych a może tłoczeniem kalendarzy? A może skupiasz się na wycinku branży poligraficznej - na przykład tak zwanym "car wrappingu", czyli sztuce oklejania samochodów? Niezależnie od tego, wraz ze wzrastającą liczbą klientów potrzebujesz profesjonalnego narzędzia do zarządzania zleceniami.

Kluczem do osiągnięcia sukcesu w tej wysoce konkurencyjnej branży jest efektywna organizacja zleceń. To, w jaki sposób zarządza się projektami oraz rozlokowuje się dostępne zasoby, w dużej mierze determinuje efektywność całego przedsiębiorstwa. Trzeba mieć to na uwadze dobierając system informatyczny do zarządzania firmą. Oprogramowanie tego typu jest w stanie przynieść przedsiębiorstwu liczne korzyści, jednak aby było to możliwe, musi być dostosowane do jego specyfiki.

Dobrze znamy branżę poligraficzną, dlatego jesteśmy w stanie profesjonalnie obsłużyć Twoją firmę. Niezależnie od tego, czy chodzi o oklejanie samochodów, druk wielkoformatowy czy projektowanie graficzne. Oferowany przez nas system SerwisPlanner posiada wiele funkcji i możliwości, dzięki którym zarządzanie Twoją firmą stanie się o wiele łatwiejsze.








SerwisPlanner pozwala na:

  • zbudowanie kompletnej bazy wiedzy o zleceniach,
  • ekspresowe delegowanie zleceń pracownikom,
  • monitorowanie realizacji zleceń,
  • monitorowanie rozliczeń,
  • obsługę wielu różnych procesów na jednej platformie,
  • generowania dokumentów na podstawie zlecenia,
  • łatwą weryfikację zasobów zużytych podczas zlecenia,
  • rejestrację czasu pracowników,
  • potwierdzanie realizacji zlecenia dzięki podpisowi elektronicznemu.

SerwisPlanner to wygodne narządzie również dla Twoich klientów. Dzięki niemu uzyskają oni:

  • funkcjonalny panel klienta, dzięki którym będą mieli stały dostęp do swoich dokumentów oraz informacji o zleceniach,
  • możliwość dołączania do zleceń plików,
  • automatyczne powiadomienia o zmianie fazy zlecenia.



Co wyróżnia SerwisPlanner?


To oprogramowanie ułatwiające zarządzanie zleceniami

To sprawdzone rozwiązanie, doskonale dopasowane do branży

To system intuicyjny, funkcjonalny i łatwy w obsłudze



Co o nas mówią klienci?


W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


Krzysztof Wolański

Ecovend

Integracja z systemem Synergius CRM


Usługi poligraficzne nie są wszystkim, czym zajmuje się Twoja firma? Posiada ona również dział handlowy, który aktywnie poszukuje klientów oraz sprzedaje branżowe produkty?

W takim przypadku powinieneś rozważyć inwestycję w dodatkowe oprogramowanie, które komplementowałoby pracę handlowców. Synergius CRM to system stworzony właśnie z myślą o nich. Przyspiesza oraz upraszcza ich pracę w wielu aspektach. Dzieje się tak dzięki zautomatyzowaniu szeregu procesów takich jak ofertowanie czy przeprowadzanie analiz sprzedażowych.

Dodatkowo, oba narzędzia można połączyć w jeden kompleksowy system, dzięki któremu Twoje przedsiębiorstwo będzie mogło w jednym miejscu obsługiwać klientów jednocześne pod kątem usług oraz sprzedaży.









Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz