Program dla serwisu przeciwpożarowego

Praktyczne narzędzie do zarządzania zleceniami



System dla Twojego serwisu

Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się wykonywaniem, przeglądami i konserwacją instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych? Nic zatem dziwnego, że rozglądasz się za oprogramowaniem, które pomoże Ci w skutecznej organizacji firmy. W tej branży trzeba mieć przecież wszystko pod ścisłą kontrolą. Na szczęście trafiłeś w odpowiednie miejsce - przygotowując Serwis Planner mieliśmy na uwadze branżę serwisów przeciwpożarowych. Mamy receptę na problemy:

  • z nieefektywnym delegowaniem serwisantom nowych zleceń,
  • ze zbieraniem i katalogowaniem informacji o historii przeglądów instalacji,
  • z kontrolowaniem otwartych zleceń oraz zaawansowania prac,
  • z pomiarem pracochłonności zleceń,
  • z szybkim generowaniem i wysyłaniem dokumentacji serwisowej,
  • z uzyskiwaniem potwierdzenia o wykonanej usłudze,
  • z utrudnioną komunikacją na linii centrala - serwisant - klient.

Serwis Planner to rozbudowane, dostosowane do Twojej branży rozwiązanie. Nasze oprogramowanie pomoże Ci wyeliminować wymienione powyżej problemy. Ponadto, Serwis Planner usprawni działanie Twojej firmy także w innych obszarach, dzięki takim możliwościom jak przesyłanie powiadomień o zmianach fazy zlecenia, generowanie faktur czy ewidencja części zamiennych.



W tej branży zaufali nam, między innymi:






Co o nas mówią klienci?


Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.


bakery-service

Zenon Pawłowski

Bakery-Service

Rosnąca liczba klientów i zleceń spowodowała, że potrzebowaliśmy narzędzia do kompleksowej obsługi procesów oraz do planowania wizyt. Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.


tech-service

Aleksander Szweda

TECH-SERVICE

Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.


Klient Serwis Planner - Locuss

Andrzej Borkowicz

Locuss

System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.


talemax

Adam Marek

Talemax

Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Wielkim plusem rozwiązania, z którego korzystam jest wyeliminowanie podwójnych zleceń przypisanych do tego samego klienta. Chcąc zacząć współpracę z programem, trzeba tylko przedstawić jak funkcjonuje nasza firma – od zamówienia towaru po zakończenie montażu, serwisu, transportu, itp. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)


abak

Piotr Majos

ABAK

W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


program dla serwisu przeciwpożarowego - opinie - stadtraum

Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


program dla serwisu przeciwpożarowego - opinie - Iwanicki Serwis Instalacji

Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


oprogramowanie dla serwisanta - opinie - Ecovend

Krzysztof Wolański

Ecovend


Zobacz praktyczne wykorzystanie programu dla serwisu przeciwpożarowego

Przeczytaj case study

Serwis Planner wesprze Twój serwis w:

  • szybkim delegowaniu zadań pracownikom w terenie (aplikacja mobilna),
  • łatwym kontrolowaniu postępów w bieżących zleceniach,
  • kontrolowaniu efektywności poszczególnych serwisantów,
  • błyskawicznym wystawianiu dokumentów serwisowych,
  • tworzeniu bazy danych o przeglądanych instalacjach, zleceniach i klientach,
  • usprawnieniu komunikacji centrali z serwisantami i klientami,
  • lokalizowaniu pracowników na mapie i wyznaczaniu im tras,
  • kontroli nad zasobami wydanymi z magazynu.



Dokładamy wszelkich starań, by Serwis Planner był oprogramowaniem jak najlepiej dostosowanym do serwisów przeciwpożarowych. Pomagają nam w tym klienci z tej branży, których uwagi i pomysły umożliwiają nam w ciągłe optymalizowanie systemu. Możesz więc mieć pewność, że Serwis Planner nie tylko odpowie na Twoje obecne potrzeby, ale będzie się dostosowywał do zmian zachodzących na rynku. Możesz też mieć pewność, że system ułatwi pracę zarówno serwisantom jak i kierownikom:



Korzyści dla kierownika:

  • znacznie ułatwiona kontrola nad zleceniami,
  • przejrzysta wizualizacja kanban ułatwiająca monitorowanie zleceń,
  • możliwość mierzenia efektywności serwisantów,
  • narzędzia ułatwiające prowadzenie rozliczeń,
  • proste generowanie i przesyłanie dokumentów sprzedażowych,
  • poręczna baza z danymi o klientach, zleceniach oraz instalacjach,
  • ułatwiona kontrola nad magazynem części zamiennych.

Korzyści dla serwisanta:

  • generowanie protokołów serwisowych od ręki,
  • łatwy dostęp do najważniejszych danych ze zlecenia,
  • szybkie powiadomienia o nowych zleceniach,
  • prosta ewidencja czasu wykorzystanego na zlecenie,
  • dokumentacja serwisowanej instalacji dostępna od ręki,
  • ułatwiona komunikacja z centralą,
  • możliwość pobrania podpisu elektronicznego od kontrahenta.




Dlaczego Serwis Planner?


To dostosowane narzędzie do serwisów przeciwpożarowych

To system działający na wielu urządzeniach przenośnych

To przejrzyste, łatwe w obsłudze oprogramowanie


CRM dla branży PPOŻ


Czy świadczenie usług z zakresu wykonawstwa, przeglądu i konserwacji instalacji przeciwpożarowych to nie wszystko, czym zajmuje się Twoja firma? Prowadzicie również handel sprzętem pożarniczym lub innymi towarami? W takim razie mamy dla Ciebie jeszcze jedną propozycję - połączenie Serwis Plannera z innym naszym rozwiązaniem, Synergius CRM. Funkcjonalności tego systemu zaprojektowane są z myślą o ułatwieniu pracy działowi sprzedaży i pozwalają, między innymi, na:

  • wizualizowanie i optymalizowanie procesów sprzedażowych,
  • zautomatyzowanie wielu działań takich jak generowanie ofert,
  • monitorowanie pracy działu handlowego.

Interesuje Cię temat systemów CRM? Więcej szczegółów na ich temat znajdziesz tutaj:
CRM - co warto wiedzieć?



Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz