Program dla serwisu przeciwpożarowego

Praktyczne narzędzie do zarządzania zleceniami



System dla Twojego serwisu

Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się wykonywaniem, przeglądami i konserwacją instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych? Nic zatem dziwnego, że rozglądasz się za oprogramowaniem, które pomoże Ci w skutecznej organizacji firmy. W tej branży trzeba mieć przecież wszystko pod ścisłą kontrolą. Na szczęście trafiłeś w odpowiednie miejsce - przygotowując Serwis Planner mieliśmy na uwadze branżę serwisów przeciwpożarowych. Mamy receptę na problemy:

  • z nieefektywnym delegowaniem serwisantom nowych zleceń,
  • ze zbieraniem i katalogowaniem informacji o historii przeglądów instalacji,
  • z kontrolowaniem otwartych zleceń oraz zaawansowania prac,
  • z pomiarem pracochłonności zleceń,
  • z szybkim generowaniem i wysyłaniem dokumentacji serwisowej,
  • z uzyskiwaniem potwierdzenia o wykonanej usłudze,
  • z utrudnioną komunikacją na linii centrala - serwisant - klient.







Serwis Planner to rozbudowane, dostosowane do Twojej branży rozwiązanie. Nasze oprogramowanie pomoże Ci wyeliminować wymienione powyżej problemy. Ponadto, Serwis Planner usprawni działanie Twojej firmy także w innych obszarach, dzięki takim możliwościom jak przesyłanie powiadomień o zmianach fazy zlecenia, generowanie faktur czy ewidencja części zamiennych.



Serwis Planner wesprze Twój serwis w:

  • szybkim delegowaniu zadań pracownikom w terenie (aplikacja mobilna),
  • łatwym kontrolowaniu postępów w bieżących zleceniach,
  • kontrolowaniu efektywności poszczególnych serwisantów,
  • błyskawicznym wystawianiu dokumentów serwisowych,
  • tworzeniu bazy danych o przeglądanych instalacjach, zleceniach i klientach,
  • usprawnieniu komunikacji centrali z serwisantami i klientami,
  • lokalizowaniu pracowników na mapie i wyznaczaniu im tras,
  • kontroli nad zasobami wydanymi z magazynu.



Dokładamy wszelkich starań, by Serwis Planner był oprogramowaniem jak najlepiej dostosowanym do serwisów przeciwpożarowych. Pomagają nam w tym klienci z tej branży, których uwagi i pomysły umożliwiają nam w ciągłe optymalizowanie systemu. Możesz więc mieć pewność, że Serwis Planner nie tylko odpowie na Twoje obecne potrzeby, ale będzie się dostosowywał do zmian zachodzących na rynku. Możesz też mieć pewność, że system ułatwi pracę zarówno serwisantom jak i kierownikom:



Korzyści dla kierownika:

  • znacznie ułatwiona kontrola nad zleceniami,
  • przejrzysta wizualizacja kanban ułatwiająca monitorowanie zleceń,
  • możliwość mierzenia efektywności serwisantów,
  • narzędzia ułatwiające prowadzenie rozliczeń,
  • proste generowanie i przesyłanie dokumentów sprzedażowych,
  • poręczna baza z danymi o klientach, zleceniach oraz instalacjach,
  • ułatwiona kontrola nad magazynem części zamiennych.

Korzyści dla serwisanta:

  • generowanie protokołów serwisowych od ręki,
  • łatwy dostęp do najważniejszych danych ze zlecenia,
  • szybkie powiadomienia o nowych zleceniach,
  • prosta ewidencja czasu wykorzystanego na zlecenie,
  • dokumentacja serwisowanej instalacji dostępna od ręki,
  • ułatwiona komunikacja z centralą,
  • możliwość pobrania podpisu elektronicznego od kontrahenta.




Dlaczego Serwis Planner?


To dostosowane narzędzie do serwisów przeciwpożarowych

To system działający na wielu urządzeniach przenośnych

To przejrzyste, łatwe w obsłudze oprogramowanie


Co o nas mówią klienci?


W stadtraum Systems i w Projekt Parking stawiamy na dokładność, skrupulatność i sprawność w realizowaniu zadań. Serwis Planner pomógł nam zapanować nad zleceniami serwisowymi, a także nad zarządzaniem czasowym dla nowych projektów. Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalsza owocną współpracę.


Michał Pietrzak

stadtraum Systems Sp. z o.o.

Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb. Pracownicy Questy cierpliwie wysłuchują naszych uwag i starają się wprowadzać na bieżąco udoskonalenia.


Paweł Iwanicki

Iwanicki Serwis Instalacji

W związku z rozwojem firmy zarząd Ecovend Sp. z o.o. podjął decyzję o wdrożeniu programu Serwis Planner, który miał za zadanie uporządkować procesy obsługi klienta. Wdrożony system przy pomocy profesjonalnego zespołu firmy Questy pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.


Krzysztof Wolański

Ecovend

Synergia z Synergius CRM


Czy świadczenie usług z zakresu wykonawstwa, przeglądu i konserwacji instalacji przeciwpożarowych to nie wszystko, czym zajmuje się Twoja firma? Prowadzicie również handel sprzętem pożarniczym lub innymi towarami? W takim razie mamy dla Ciebie jeszcze jedną propozycję - połączenie Serwis Plannera z innym naszym rozwiązaniem, Synergius CRM. Funkcjonalności tego systemu zaprojektowane są z myślą o ułatwieniu pracy działowi sprzedaży i pozwalają, między innymi, na:

  • wizualizowanie i optymalizowanie procesów sprzedażowych,
  • zautomatyzowanie wielu działań takich jak generowanie ofert,
  • monitorowanie pracy działu handlowego.

Interesuje Cię temat systemów CRM? Więcej szczegółów na ich temat znajdziesz tutaj:
CRM - co warto wiedzieć?







Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz