Program dla serwisu przeciwpożarowego

Praktyczne narzędzie do zarządzania zleceniami

System dla Twojego serwisu

Twoje przedsiębiorstwo zajmuje się wykonywaniem, przeglądami i konserwacją instalacji oraz urządzeń przeciwpożarowych? Nic zatem dziwnego, że rozglądasz się za oprogramowaniem, które pomoże Ci w skutecznej organizacji firmy. W tej branży trzeba mieć przecież wszystko pod ścisłą kontrolą. Na szczęście trafiłeś w odpowiednie miejsce - przygotowując Serwis Planner mieliśmy na uwadze branżę serwisów przeciwpożarowych. Mamy receptę na problemy:

  • z nieefektywnym delegowaniem serwisantom nowych zleceń,
  • ze zbieraniem i katalogowaniem informacji o historii przeglądów instalacji,
  • kontrolowaniem otwartych zleceń oraz zaawansowania prac,
  • z pomiarem pracochłonności zleceń,
  • z szybkim generowaniem i wysyłaniem dokumentacji serwisowej,
  • z uzyskiwaniem potwierdzenia o wykonanej usłudze,
  • z utrudnioną komunikacją na linii centrala - serwisant - klient.

Serwis Planner to rozbudowane, dostosowane do Twojej branży rozwiązanie. Nasze oprogramowanie pomoże Ci wyeliminować wymienione powyżej problemy. Ponadto, Serwis Planner usprawni działanie Twojej firmy także w innych obszarach, dzięki takim możliwościom jak przesyłanie powiadomień o zmianach fazy zlecenia, generowanie faktur czy ewidencja części zamiennych.

W tej branży zaufali nam między innymi:

Klient programu do serwisu w branży przeciwpożarowej
Klient programu do serwisu w branży przeciwpożarowej

Co o nas mówią klienci?

„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt
„Serwis Planner jako jedyne gotowe narzędzie na rynku spełniało większość naszych wymagań. Ciągły rozwój i możliwość stworzenia dedykowanych rozwiązań powodują, że z każdym rokiem program coraz lepiej się do nas dostosowuje. Jako ogromną zaletę możemy też pochwalić zespół Questy, który zawsze chętnie podpowie i pomoże.”
Program do serwisu - opinia klienta - TECH-SERVICE
Aleksander Szweda, TECH-SERVICE
„Program ułatwia codzienną pracę. Bogaty funkcjonalnie i przyjazny dla użytkownika. W jednym miejscu jest wgląd na realizację zleceń, dzięki czemu praca jest wygodna i bardzo łatwa.”
Klienci o programie do serwisu - Bakery-Service
Zenon Pawłowski, Bakery-Service
„Współpraca z firmą Questy jest na najwyższym poziomie. Bardzo rzeczowa obsługa i fachowe doradztwo. Polecamy.”
Opinie o programie do serwisu - Locuss
Andrzej Borkowicz, Locuss
„System pomocny dla koordynatorów serwisu i serwisantów. Intuicyjny, porządkujący dane serwisowe. Współpraca z Questy jest wzorowa, szybka reakcja ze strony pracowników na każdy problem, który jest szybko rozwiązywany. Pracownicy starają się dostosować możliwości systemu do indywidualnych wymagań klienta.”
Klient Serwis Planner - Talemax
Adam Marek, Talemax
„Polecam bardzo. W skrojonym dla mnie programie Serwis Planner wszystkie dziury zostały załatane. Początkowo moi pracownicy – sprzedawcy i monterzy twierdzili, że system nie jest dobry. Po czasie okazało się, że narzekali, Ci którzy wcześniej doprowadzali do największego bałaganu w planowaniu. Firma potrafi słuchać i robi to, czego oczekujemy :)”
Program do serwisu polecany przez klientów - ABAK
Piotr Majos, ABAK
„Profesjonalne podejście do klienta i elastyczność programistów Questy oraz możliwości rozbudowy programu o istotne dla nas funkcje były kluczowym kryterium podczas wyboru narzędzia tego typu dla naszych spółek. Rekomendujemy program oferowany przez Questy i liczymy na dalszą owocną współpracę.”
Program do serwisu z opiniami klientów - stadtraum Systems
Michał Pietrzak, stadtraum Systems Sp. z o.o.
„Z systemu korzystamy na urządzeniach mobilnych i stacjonarnych, bardzo ułatwia pracę oraz pozwala dbać nad poprawnością obsługi klientów. Ciągłe aktualizacje i otwartość na sugestie z naszej strony pozwala jeszcze bardziej dopasować program do naszych potrzeb.”
Klient Serwis Planner - Iwanicki Serwis Instalacji
Paweł Iwanicki, Iwanicki Serwis Instalacji
„Wdrożony system pełni dzisiaj istotną rolę w codziennej pracy firmy oraz pozwala nam rozwijać biznes i zwiększać jego efektywność bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Szczerze polecam firmę Questy jako godnego zaufania dostawcę rozwiązań informatycznych dla firm.”
Klient programu do serwisu - Ecovend
Krzysztof Wolański, Ecovend
„Współpraca z firmą Questy od samego początku była „skazana na sukces”. Zorientowanie na klienta oraz pełna otwartość i zrozumienie jego potrzeb sprawiły, że wprowadzenie modułu Serwis Planner odbyło się bez większych przygód.”
Wdrożenie programu do serwisu u klienta - opinie - Metal-Hurt
Magdalena Wieczorkowska-Araújo, P.H.U. Metal-Hurt

Zobacz praktyczne wykorzystanie programu dla serwisu przeciwpożarowego.

Przejdź do case study

Serwis Planner wesprze Twój serwis w:

  • szybkim delegowaniu zadań pracownikom w terenie (aplikacja mobilna),
  • łatwym kontrolowaniu postępów w bieżących zleceniach,
  • kontrolowaniu efektywności poszczególnych serwisantów,
  • błyskawicznym wystawianiu dokumentów serwisowych,
  • tworzeniu bazy danych o przeglądanych instalacjach, zleceniach i klientach,
  • usprawnieniu komunikacji centrali z serwisantami i klientami,
  • lokalizowaniu pracowników na mapie i wyznaczaniu im tras,
  • kontroli nad zasobami wydanymi z magazynu.
Serwis instalacji przeciwpożarowych podgląd systemu

Dokładamy wszelkich starań, by Serwis Planner był oprogramowaniem jak najlepiej dostosowanym do serwisów przeciwpożarowych. Pomagają nam w tym klienci z tej branży, których uwagi i pomysły umożliwiają nam w ciągłe optymalizowanie systemu. Możesz więc mieć pewność, że Serwis Planner nie tylko odpowie na Twoje obecne potrzeby, ale będzie się dostosowywał do zmian zachodzących na rynku. Możesz też mieć pewność, że system ułatwi pracę zarówno serwisantom jak i kierownikom:

Korzyści dla kierownika:

  • znacznie ułatwiona kontrola nad zleceniami,
  • przejrzysta wizualizacja kanban ułatwiająca monitorowanie zleceń,
  • możliwość mierzenia efektywności serwisantów,
  • narzędzia ułatwiające prowadzenie rozliczeń,
  • proste generowanie i przesyłanie dokumentów sprzedażowych,
  • poręczna baza z danymi o klientach, zleceniach oraz instalacjach,
  • ułatwiona kontrola nad magazynem części zamiennych.

Korzyści dla serwisanta:

  • generowanie protokołów serwisowych od ręki,
  • łatwy dostęp do najważniejszych danych ze zlecenia,
  • szybkie powiadomienia o nowych zleceniach,
  • prosta ewidencja czasu wykorzystanego na zlecenie,
  • dokumentacja serwisowanej instalacji dostępna od ręki,
  • ułatwiona komunikacja z centralą,
  • możliwość pobrania podpisu elektronicznego od kontrahenta.

Dlaczego Serwis Planner?

To dostosowane narzędzie do serwisów przeciwpożarowych

To system działający na wielu urządzeniach przenośnych

To przejrzyste, łatwe w obsłudze oprogramowanie

CRM dla branży PPOŻ

Czy świadczenie usług z zakresu wykonawstwa, przeglądu i konserwacji instalacji przeciwpożarowych to nie wszystko, czym zajmuje się Twoja firma? Prowadzicie również handel sprzętem pożarniczym lub innymi towarami? W takim razie mamy dla Ciebie jeszcze jedną propozycję - połączenie Serwis Plannera z innym naszym rozwiązaniem, Synergius CRM. Funkcjonalności tego systemu zaprojektowane są z myślą o ułatwieniu pracy działowi sprzedaży i pozwalają, między innymi, na:

  • wizualizowanie i optymalizowanie procesów sprzedażowych,
  • zautomatyzowanie wielu działań takich jak generowanie ofert,
  • monitorowanie pracy działu handlowego.

Interesuje Cię temat systemów CRM? Więcej szczegółów na ich temat znajdziesz tutaj: CRM - co warto wiedzieć?

CRM dla serwisów przeciwpożarowych

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje