
Powiadomienia mailowe
w programie do serwisu
Powiadomienia mailowe w programie do serwisu
W systemie Serwis Planner możesz tworzyć powiadomienia mailowe po zmianie fazy. Dzięki tej funkcjonalności oszczędzisz czas i usprawnisz procesy serwisowe. W jaki sposób?
Przypisując pracownikowi realizację danego zlecenia nie będziesz już musiał do niego iść, dzwonić lub pisać. Wystarczy, że przypiszesz osobę odpowiedzialną i zmienisz fazę zlecenia, otrzyma on wiadomość o nowym zleceniu na swoją skrzynkę e-mail.
Jeśli chcesz wiedzieć, kiedy Twój pracownik zakończy zlecenie również możesz otrzymać powiadomienie. Jest to szczególnie przydatne jeżeli proces jest złożony, a za jego realizację odpowiada kilka osób. W ten sposób przy każdej zmianie osoby odpowiedzialnej, a następnie fazy, możesz wysłać powiadomienie mailowe.
Powiadomienia mailowe redukują sytuacje w których pracownik omija zlecenie, ponieważ nie zauważył, że zostało do niego przypisane.


Najważniejsze korzyści
- oszczędność czasu – nie musisz kontaktować się z pracownikiem przypisując mu zlecenie,
- usprawniasz proces realizacji zleceń — szczególnie tych złożonych,
- niwelujesz możliowść pominięcia zlecenia.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz