Powiadomienia mailowe

w programie do serwisu

Powiadomienia mailowe w programie do serwisu

W systemie SerwisPlanner możesz tworzyć powiadomienia mailowe po zmianie fazy. Dzięki tej funkcjonalności oszczędzisz czas i usprawnisz procesy serwisowe. W jaki sposób?

Przypisując pracownikowi realizację danego zlecenia nie będziesz już musiał do niego iść, dzwonić lub pisać. Proces składa się z kilku faz np.: nowe, realizacja i zakończone. Wystarczy, że przypiszesz osobę odpowiedzialną i zmienisz fazę zlecenia, otrzyma on wiadomość o nowym zleceniu na swoją skrzynkę e-mail. Jeśli chcesz wiedzieć, kiedy Twój pracownik zakończy zlecenie również możesz otrzymać powiadomienie. Jest to szczególnie przydatne jeżeli proces jest złożony, a za jego realizację odpowiada kilka osób. W ten sposób przy każdej zmianie osoby odpowiedzialnej, a następnie fazy, zlecenie przekazywane jest do następnego etapu.Powiadomienia mailowe redukują sytuacje w których pracownik omija zlecenie, ponieważ nie zauważył, że zostało do niego przypisane. Jest to również jeden z czynników, który składa się na budowanie relacji biznesowych z Twoimi klientami. Jeśli ich zlecenia będą szybko i sprawnie realizowane to będą chcieli z Tobą zostać i współpracować, a także polecać Twoje usługi.



Najważniejsze korzyści

  • oszczędność czasu – nie musisz kontaktować się z pracownikiem przypisując mu zlecenie,
  • usprawniasz proces realizacji zleceń — szczególnie tych złożonych,
  • masz kontrolę nad zleceniami.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO