Powiadomienia mailowe

w programie do serwisu

Powiadomienia mailowe w programie do serwisu

W systemie Serwis Planner możesz tworzyć powiadomienia mailowe po zmianie fazy. Dzięki tej funkcjonalności oszczędzisz czas i usprawnisz procesy serwisowe. W jaki sposób?

Przypisując pracownikowi realizację danego zlecenia nie będziesz już musiał do niego iść, dzwonić lub pisać. Wystarczy, że przypiszesz osobę odpowiedzialną i zmienisz fazę zlecenia, otrzyma on wiadomość o nowym zleceniu na swoją skrzynkę e-mail.

Jeśli chcesz wiedzieć, kiedy Twój pracownik zakończy zlecenie również możesz otrzymać powiadomienie. Jest to szczególnie przydatne jeżeli proces jest złożony, a za jego realizację odpowiada kilka osób. W ten sposób przy każdej zmianie osoby odpowiedzialnej, a następnie fazy, możesz wysłać powiadomienie mailowe.

Powiadomienia mailowe redukują sytuacje w których pracownik omija zlecenie, ponieważ nie zauważył, że zostało do niego przypisane.




Najważniejsze korzyści

  • oszczędność czasu – nie musisz kontaktować się z pracownikiem przypisując mu zlecenie,
  • usprawniasz proces realizacji zleceń — szczególnie tych złożonych,
  • niwelujesz możliowść pominięcia zlecenia.

Jak skonfigurować automatyczne powiadomienia email/SMS?

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz