Program do serwisu

pierwsze kroki po wdrożeniu

Twoja firma właśnie wdrożyła program do serwisu?

Oto 8 kroków, które nalezy podjąć, aby maksymalnie wykorzystać jego potencjał.

1. Stwórz profile pracowników

Pierwszym krokiem po wdrożeniu systemu CRM w Twojej firmie powinno być stworzenie profili pracowników. To pozwoli usystematyzować pracę w serwisie.


2. Przydziel uprawnienia

Aby kontrolować dostęp do poszczególnych sekcji programu do serwisu, należy przydzielić pracownikom uprawnienia. Pozwoli to uniknąć przedostania się cennych informacji w niepowołane ręce.


3. Skonfiguruj zlecenia

Dodaj typy zleceń, fazy i ich atrybuty. Pozwoli to uporządkować kwestie związane z zarządzaniem zleceniami.


4. Dodaj własne typy zadań

Wyznaczanie zadań pomoże Twojemu zespołowi lepiej organizować pracę każdego dnia. Dodaj własne rodzaje zadań, aby odpowiadały celom Twojej firmy.


5. Dodaj produkty serwisowane

Dodaj produkty, które serwisuje Twoja firma, aby powiązać je z wybranymi kontrahentami.


6. Przygotuj pulpit pracy

Każdy pracownik może mieć swój indywidualny pulpit, dzięki czemu zwiększa się efektywność pracy. Pulpit jest elastyczny i zawiera wszystkie najważniejsze elementy tj. szybkie dodawanie zleceń, podgląd realizowanych zleceń, faktury itp.


7. Skonfiguruj panel klienta

Panel klienta pozwala m. in. sprawdzać status naprawy produktów serwisowanych bez angażowania pracowników Twojej firmy. Skonfiguruj go, i zdecyduj, jakie informacje mają być wyświetlane klientom po zalogowaniu do systemu.


8. Przeprowadź szkolenie

Aby maksymalnie wykorzystać potencjał programu do serwisu, należy przeprowadzić szkolenie wśród pracowników Twojej firmy. Możesz w tym celu skorzystać z usług szkoleniowych firmy Questy oraz z webinarów dostępnych na stronie SerwisPlanner.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO