Pakiety wdrożeniowe programu do serwisu


Wybierz wariant odpowiedni dla Twojej firmy

Decydując się na program Serwis Planner otrzymujesz bezpłatnie pierwszy pakiet wdrożeniowy. Jest on przeznaczony głównie dla małych firm i umożliwia samodzielnie rozpoczęcie pracy z systemem. W przypadku firm kilkunastoosobowych lub większych rekomendujemy jeden z wyższych pakietów, których celem jest profesjonalne wsparcie Twojej firmy w skutecznym wdrożeniu programu do obsługi zleceń w organizacji.


Start

0 PLN

  • Instalacja systemu (na serwerze Questy)
  • Regularna kopia zapasowa (na serwerze Questy)
  • Bezpłatne aktualizacje (na serwerze Questy)
  • Nielimitowany dostęp do filmów instruktażowych

Standard

1 999 PLN

  • 1h analizy biznesowej/doradztwa
  • 2h szkolenia dedykowanego dla administratora (forma zdalna)
  • 1h szkolenia dedykowanego dla serwisantów (forma zdalna)
  • Do 8h prac konfiguracyjno-programistycznych

Optimum

Popularny

3 999 PLN

  • 1h analizy biznesowej/doradztwa
  • 3h szkolenia dedykowanego dla administratora (forma zdalna)
  • 1h szkolenia dedykowanego dla serwisantów (forma zdalna)
  • 3x 1h indywidualnych konsutlacji biznesowych dla kierownika serwisu (forma zdalna)
  • Do 16h prac konfiguracyjno-programistycznych

Pro

6 999 PLN

  • 1h analizy biznesowej/doradztwa
  • 3h szkolenia dedykowanego dla administratora (forma zdalna)
  • 1h szkolenia dedykowanego dla serwisantów (forma zdalna)
  • 3x 1h indywidualnych konsutlacji biznesowych dla kierownika serwisu (forma zdalna)
  • Do 35h prac konfiguracyjno-programistycznych
  • Dedykowany opiekun wdrożenia
  • Priorytetowa obsługa

*Wszystkie podane ceny są cenami netto.

**Pakiet wdrożeniowy należy wykorzystać w okresie 6 miesięcy od dnia zakupu pakietu.

Co zyskujesz?

Wsparcie w skutecznym wdrożeniu zmiany

Efektywne szkolenia kluczowych użytkowników

Sprawne dostosowanie systemu do potrzeb firmy


Jak to działa?


Czy pakiet wdrożeniowy jest obowiązkowy?

Nie. Możesz wynająć lub kupić program Serwis Planner i skorzystać wyłącznie z pierwszego, bezpłatnego pakietu. Przygotowaliśmy dla Twojej firmy zestaw instrukcji w formie video, który planujemy poszerzać wraz z rozwojem systemu.

W jakim czasie powinienem wykorzystać pakietu?

Pakiet zawiera szkolenia, które zalecamy wykorzystać już na początku pracy z systemem. W przypadku godzin konfiguracyjno-programistycznych może zdarzyć się tak, że część z nich będziecie chcieli wykorzystać w późniejszym etapie wdrożenia. Z tego powodu zalecamy wykorzystać je w ciągu pierwszego roku.

Czy w pakiecie wdrożeniowym uwzględniony jest koszt licencji?

Nie, pakiet wdrożeniowy jest dodatkową możliwością. Cena licencji w przypadku wynajmu i zakupu jest uzależniona od wybranego poziomu oraz liczby użytkowników. Natomiast możesz dowolnie mieszać pakiety wdrożeniowe z ofertą wynajmu lub zakupu systemu.

Na czym polega szkolenie?

Przygotowaliśmy indywidualny plan szkoleniowy dla administratora, kierownika oraz serwisantów. Projektując szkolenia bazowaliśmy na naszym wieloletnim doświadczeniu we wdrożeniach systemów do obsługi zleceń.

Czy, aby dodać zlecić dodanie raportu muszę wykupić pakiet?

Nie ma takiej potrzeby. Pakiety wdrożeniowe mają na celu wsparcie Twojej firmy w skutecznym wdrożeniu systemu. Dodatkowy raport możemy wykonać jako zmianę rozliczając się według stawki godzinowej. Natomiast zakup pakietu jest bardziej opłacalny.

Czym są godziny konfiguracyjno-programistyczne?

Do godzin konfiguracyjno-programistycznych zaliczamy konfigurację podstawową oraz usługi dodatkowe. Usługi możesz dowolnie mieszać. Dla przykładu, wybierając pakiet Optimum możesz połączyć konfigurację podstawową (5h) i np. przygotowanie szablonu protokołu zlecenia (5h).

Czym jest konfiguracja podstawowa?

Lista usług konfiguracyjnych na które możesz wykorzystać godziny swojego pakietu wdrożeniowego. Poniższy pakiet usług zajmuje 5h:

  • Konfiguracja profili pracowników – uprawnienia pracowników
  • Dodanie kont pracowników
  • Konfiguracja pulpitu pracy dla poszczególnych profili pracowników
  • Konfiguracja 3 typów zleceń (typy, statusy i atrybuty zleceń)
  • Konfiguracja tablicy zleceń (kanban)

Czym są usługi dodatkowe?

Lista usług dodatkowych na które możesz wykorzystać godziny konfiguracyjno-programistyczne:

  • Integracja z ERP - od 6h
  • Instalacja systemu na serwerze klienta - 10h
  • Przygotowanie szablonu protokołu zlecenia od 5h za jeden szablon
  • Konfiguracja powiadomień mailowych/sms-owych po zmianie statusu zlecenia 3-4h
  • Tworzenie indywidualnych raportów - od 4h za jeden raport

Ile kosztuje wynajem systemu Serwis Planner?

System możesz wynająć lub zakupić jednorazowo.


Sprawdź cennik wynajmu

Chcesz rozpocząć pracę z systemem samodzielnie?

Przejdź do naszej bazy wiedzy, gdzie znajdziesz materiały konfiguracyjne i webinary.


Baza wiedzy