Komunikacja

w programie do serwisu

Wbudowany komunikator w programie do serwisu

Informacja jest kluczowym czynnikiem w przedsiębiorstwie.Dostęp do niej i szybkość przekazywania ważnych wiadomości to istotne cechy. Wbudowany komunikator zapewnia ciągły przepływ informacji, pozwala w szybki sposób przekazać istotne informacje, a także usprawnia realizowanie zadań przez Twoich pracowników. W jaki sposób?

SerwisPlanner pozwala wiązać wiadomości np. z konkretnym zleceniem. W sytuacji, gdy kierownik chce poznać szczegóły zlecenia, które nie zostały w nim zawarte, wystarczy, że wyśle spod zlecenia wiadomość do serwisanta. W ten sposób w komunikacie pojawi się ikona, która będzie informowała o powiązanym zleceniu, dokumencie. W ten sposób Twoi pracownicy oszczędzają czas, który mogą poświęcić na inne zadania. Jeśli Twój serwisant pracuje w terenie i chcesz, aby zajął się zleceniem w pobliżu możesz ustawić w jego kalendarzu zadanie oraz poinformować go o tym, wysyłając mu wiadomość.

Jeżeli zdecydujesz się na rozwiązanie, które zawiera panel klienta będziesz miał możliwość komunikowania się z klientami poprzez komunikator. Dzięki czemu Twoi serwisanci oszczędzą czas na kontakty telefoniczne lub mailowe, a wszelkie ustalenia będą bezpieczne i dostępne dla obu stron.

Wbudowany komunikator przechowuje wiele wiadomości, które można w łatwy sposób wyszukać i daje gwarancję, że ważne dla Ciebie informacje nie znikną. Uporządkowana komunikacja zmniejsza ilość nieporozumień, które występują w każdej pracy.


Najważniejsze zalety komunikatora w programie do serwisu:

  • uporządkowana, spójna komunikacja w firmie,
  • szybki przepływ informacji,
  • oszczędność czasu Twoich pracowników,
  • bezpieczeństwo – ważne dla Ciebie informacje nie zostaną usunięte.



Repozytorium plików

Repozytorium plików w programie do serwisu wspomaga standaryzację w komunikacji z klientami oraz utrzymanie porządku w plikach firmowych. Baza dokumentów, zdjęć, ofert dostępna jest dla wszystkich pracowników. Dzięki tej możliwości Twoi pracownicy posługują się tymi samymi szablonami dokumentów i tym samym zachowują spójność komunikacji. Wspólna baza z podziałem na kategorie w prosty sposób pozwala na utrzymanie porządku. W ten sposób niweluje sytuacje w których pracownicy gubią ważne dla firmy dokumenty. Repozytorium plików przyśpiesza pracę, wszystkie informacje znajdują się w jednym miejscu i pracownicy nie muszą tracić czasu na ich szukanie.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO