Integracja programu do serwisu z Subiekt Nexo

Automatyczna wymiana danych

O systemie

Serwis Planner to program dla serwisu, którego celem jest usprawnienie w Twojej firmie procesu zarządzania zleceniami i efektywnego planowania prac serwisantów. Serwis Planner oferuje wiele funkcji, których zadaniem jest uproszczenie pracy zarządu, dyspozytora oraz serwisantów mobilnych.

Najmocniejsze strony programu:

  • elastyczność – Serwis Planner, dzięki dużym możliwościom konfiguracji, jest programem bardzo elastycznym, pozwala na skuteczne zarządzanie serwisem, niezależnie od branży,
  • brak limitów – kontrahentów, zadań, zleceń – cieszymy się z Twojej aktywności,
  • funkcjonalność – szeroki zakres możliwości naszego systemu pozwala nam tworzyć jeden z wiodących programów do serwisu w Polsce,
  • panel klienta – usprawnienie komunikacji i składania zleceń,
  • mobilność – stworzona nie tylko dla serwisantów, ale także dla zarządu,
  • integracje z programami handlowo-magazynowymi.




Integracja programu do serwisu z Subiekt Nexo?

Integracja programu do serwisu z Subiekt Nexo polega na wymianie danych pomiędzy systemami. Integracja jest dwukierunkowa tzn. obejmuje import i export. Synchronizacja danych możliwa jest poprzez Sferę i odbywa się przyrostowo. Oznacza to, że dane dodane po stronie serwisu pojawią się automatycznie w Subiekt Nexo. W przypadku zmiany w przeniesionych danych (edycja, usunięcie) będą one widoczne po pełnej synchronizacji, która odbywa się raz na dobę.



Do Nexo przesyłamy:

1. Zamówienia


Z Nexo pobieramy:

  1. Jednostki miary
  2. Stawki VAT
  3. Formy płatności
  4. Kategorie produktowe
  5. Grupy produktowe (cenowe)
  6. Grupy pracownicze
  7. Magazyny
  8. Klienci
  9. Asortyment
  10. Cechy asortymentu i ich wartości
  11. Rabaty
  12. Faktury
  13. Stany magazynowe

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz

WYPRÓBUJ ZA DARMO