Integracja programu do serwisu z Subiekt Nexo

Automatyczna wymiana danych

Serwis Planner to program dla serwisu, którego celem jest usprawnienie w Twojej firmie procesu zarządzania zleceniami i efektywnego planowania prac serwisantów. Serwis Planner oferuje wiele funkcji, których zadaniem jest uproszczenie pracy zarządu, dyspozytora oraz serwisantów mobilnych.

Najważniejsze korzyści integracji Subiekt Nexo z Serwis Planner

  • Dostęp do aktualnych stanów magazynowych – w każdej chwili jesteś w stanie sprawdzić jakich części jest mało albo jakie zostały zużyte przez Twoich pracowników podczas wykonywania zlecenia,
  • Oszczędność czasu – dzięki integracji będziesz miał do dyspozycji dwa systemy w jednym miejscu, dlatego nie będziesz musiał już poszukiwać informacji w odbrębnych systemach,
  • Przyspieszysz pracę swojego biznesu - automatyzacja procesów w serwisie usprawnia niektóre żmudne czynności, przez co ani Ty, ani nikt z Twoich pracowników nie będzie musiał już ich wykonywać,

Integracja programu do serwisu z Subiekt Nexo?

Integracja programu do serwisu z Subiekt Nexo polega na wymianie danych pomiędzy systemami. Integracja jest dwukierunkowa tzn. obejmuje import i export. Synchronizacja danych możliwa jest poprzez Sferę i odbywa się przyrostowo. Oznacza to, że dane dodane po stronie serwisu pojawią się automatycznie w Subiekt Nexo. W przypadku zmiany w przeniesionych danych (edycja, usunięcie) będą one widoczne po pełnej synchronizacji, która odbywa się raz na dobę.

Zakres integracji systemu Serwis Planner z Subiekt Nexo:

Do Subiekt Nexo przesyłamy:

  • Zamówienia

Z Subiekt Nexo pobieramy:

  • Dokumenty magazynowe
  • Bazę kontrahentów (nazwa, NIP, adres)
  • Faktury
  • Bazę produktów (kod, nazwa, ilość, opis, poziomy cenowe, zdjęcie)

Najmocniejsze strony programu:

  • elastyczność – Serwis Planner, dzięki dużym możliwościom konfiguracji, jest programem bardzo elastycznym, pozwala na skuteczne zarządzanie serwisem, niezależnie od branży,
  • brak limitów – kontrahentów, zadań, zleceń – cieszymy się z Twojej aktywności,
  • funkcjonalność – szeroki zakres możliwości naszego systemu pozwala nam tworzyć jeden z wiodących programów do serwisu w Polsce,
  • panel klienta – usprawnienie komunikacji i składania zleceń,
  • mobilność – stworzona nie tylko dla serwisantów, ale także dla zarządu,
  • integracje z programami handlowo-magazynowymi.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz