Program do serwisu zintegrowany z Subiekt GT

Automatyczna wymiana danych

Serwis Planner jest przejrzystym i intuicyjnym systemem, który usprawnia proces zarządzania zleceniami oraz planowania pracy serwisantów. Dzięki wdrożeniu programu do serwisu Twoja firma zyska szereg możliwości. Uporządkujcie informacje o klientach, zleceniach i serwisowanych urządzeniach. Jako kierownik w szybki sposób przekażesz zlecenia do realizacji odpowiednim osobom. Jeżeli korzystacie w firmie z systemu ERP i poświęcacie czas na przepisywanie informacji oraz poprawianie błędów to istnieje na to rozwiązanie. Serwis Planner integruje się z Subiektem GT, dzięki czemu dane są automatycznie eksportowane, a Ty oszczędzisz mnóstwo czasu.

Co zyskujesz posiadając system do zarządzania zleceniami zintegrowany z Subiekt GT?

  • Usprawnisz przepływ informacji w firmie, wszystko dzięki dostępowi do aktualnych stanów magazynowych. Twoi serwisanci będą mieli dostęp do informacji jakie części są na stanie oraz z jakich może skorzystać podczas wykonania danej usługi. serwisant ma dostęp do informacji jakie części są na stanie oraz z jakich może skorzystać podczas wykonania danej usługi.
  • Zmniejszysz ryzyko popełnienia błędu, ponieważ nie będziesz musiał już ręcznie przepisywać pozycji zamówień.
  • Przyspieszysz pracę dzięki automatyzacji procesów - Serwis Planner usprawnia niektóre nużące i monotonne czynności wykonując je za Ciebie.
  • Zaoszczędzisz czas - dzięki integracji nie będziesz musiał przeszukiwać dwóch odrębnych programów by znaleźć konkretną informację.

Jak to wygląda w praktyce?

Serwis Planner dzięki integracji z Subiektem GT znacznie usprawni pracę w Twojej firmie. Twoi pracownicy będą dysponować bieżącą wiedzą na temat wszelkich zamówień oraz dokumentów. Kierownicy z łatwością będą mogli sprawdzić jakie części są na stanie, a jakie zostały zużyte podczas ostatniego zamówienia. Z kolei serwisanci po wykonaniu usługi w szybki sposób wystawią dokument zamówienia i określą jakie komponenty zostały przez nich wykorzystane. Dodatkowo dzięki integracji Twoi pracownicy nie będą musieli poświęcać swojego czasu na czasochłonne przepisywanie zamówień, ponieważ zostaną one automatycznie przesłane do ERPa.

Zakres integracji systemu Serwis Planner z Subiekt GT:

Do Subiekt GT przesyłamy:

  • Zamówienia

Z Subiekt GT pobieramy:

  • Dokumenty magazynowe
  • Bazę kontrahentów (nazwa, NIP, adres)
  • Faktury
  • Bazę produktów (kod, nazwa, ilość, opis, poziomy cenowe, zdjęcie)

Trudności jakie rozwiązuje integracja programu do serwisu z Subiekt GT:

  • Brak informacji o aktualnych stanach magazynowych.
  • Konieczność przepisywania danych do ERP
  • Błędy wynikające z ręcznego wprowadzania/przepisywania danych i konsekwencje z tym związane.
  • Uciążliwe i pracochłonne wyszukiwanie informacji przez brak spójnej i uporządkowanej wiedzy o klientach i zleceniach.
  • Czasochłonne tworzenie faktur.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz