Integracja systemu do serwisu z Subiekt GT

Automatyczna i dwustronna wymiana danych

Serwis Planner to przejrzysty i intuicyjny system, który usprawnia proces zarządzania zleceniami oraz planowania pracy serwisantów. Dzięki wdrożeniu programu do serwisu Twoja firma zyska szereg możliwości. Przede wszystkim uporządkujcie informacje o klientach, zleceniach i serwisowanych urządzeniach. Serwis Planner wesprze Ciebie - kierownika i pomoże przyspieszyć proces przekazywania zleceń do realizacji odpowiednim osobom. Jeżeli korzystacie w firmie z systemu ERP i poświęcacie czas na przepisywanie informacji oraz poprawianie błędów to istnieje na to rozwiązanie. Jest nim integacja systemu do serwisu z Subiektem GT. Dzięki temu dane są automatycznie eksportowane, a Ty oszczędzasz mnóstwo czasu.

Czym jest Subiekt GT i jak może wesprzeć Twój biznes?

Program Subiekt GT to oprogramowanie klasy ERP, którego celem jest wsparcie przedsiębiorstw w zakresie realizowania sprzedaży. Dzięki bogatej funkcjonalności i możliwości łączenia wielu różnych modułów, system ten spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających firm. Ogromną zaletą jest to, że Subiekt GT integruje się także z zewnętrznymi programami, w tym naszym rozwiązaniem Serwis Planner.

Co zyskujesz posiadając system do zarządzania zleceniami zintegrowany z Subiekt GT?

  • Usprawnisz przepływ informacji w firmie, a wszystko to dzięki dostępowi do aktualnych stanów magazynowych. Twoi serwisanci będą mieli dostęp do informacji jakie części są na stanie oraz z jakich mogą skorzystać podczas wykonania danej usługi. serwisant ma dostęp do informacji jakie części są na stanie oraz z jakich może skorzystać podczas wykonywania danej usługi.
  • Zmniejszysz ryzyko popełnienia błędu, ponieważ konieczne nie będzie już ręczne przepisywanie pozycji zamówień.
  • Przyspieszysz pracę dzięki automatyzacji procesów , a to dlatego, że Serwis Planner usprawnia niektóre nużące i monotonne czynności wykonując je za Ciebie.
  • Zaoszczędzisz czas, ponieważ dzięki integracji konieczne nie będzie przeszukiwanie dwóch odrębnych programów by znaleźć konkretną informację.

Subiekt GT i Serwis Planner – jak wygląda integracja w praktyce?

Integracja systemu do serwisu z Subiekt GT to znaczne usprawnienie pracy w Twojej firmie. Twoi pracownicy będą dysponować bieżącą wiedzą na temat wszelkich zamówień oraz dokumentów. Pierwsza grupa - kierownicy z łatwością będą mogli sprawdzić jakie części są na stanie, a jakie zostały zużyte podczas ostatniego zamówienia. Z kolei druga grupa - serwisanci po wykonaniu usługi w szybki sposób wystawią dokument zamówienia i określą jakie komponenty zostały przez nich wykorzystane. Dodatkowo dzięki integracji Twoi pracownicy nie będą musieli poświęcać swojego czasu na czasochłonne przepisywanie zamówień, ponieważ zostaną one automatycznie przesłane do ERPa.

Zakres integracji systemu Serwis Planner z Subiekt GT:

Do Subiekt GT z Serwis Planner przesyłamy:

  • Zamówienia

Z Subiekt GT do Serwis Planner pobieramy:

  • Dokumenty magazynowe
  • Bazę kontrahentów (nazwa, NIP, adres)
  • Faktury
  • Bazę produktów (kod, nazwa, ilość, opis, poziomy cenowe, zdjęcie)
system do serwisu zintegrowany z Subiekt GT

Trudności jakie rozwiązuje integracja programu do serwisu z Subiekt GT:

  • Brak informacji o aktualnych stanach magazynowych.
  • Konieczność ręcznego przepisywania danych do ERP.
  • Błędy wynikające z ręcznego wprowadzania/przepisywania danych i konsekwencje z tym związane.
  • Uciążliwe i pracochłonne wyszukiwanie informacji przez brak spójnej i uporządkowanej wiedzy o klientach i zleceniach.
  • Czasochłonne tworzenie faktur.

Korzystasz z programu Subiekt GT?

Zapytaj o szczegóły integracji programu do serwisu z Twoim ERP‐em!

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje