Program do serwisu zintegrowany z Comarch Optima

Bezpieczna wymiana danych

Serwis Planner to prosty w obsłudze i intuicyjny system do obsługi zgłoszeń serwisowych, który usprawni proces zarządzania zleceniami oraz planowania pracy serwisantów w Twojej firmie. Dzięki możliwości integracji z Comarch Optima zyskasz wiele przydatnych możliwości oraz funkcji. Nie będziesz musiał już poświęcać swojego czasu na monotonne i czasochłonne czynności. Zyskasz rozwiązanie, z którym w szybki sposób odnajdziesz wszelkie informacje na temat serwisowanych urządzeń w jednym miejscu. Przekonaj się, w jaki sposób integracja z Comarch Optima usprawni Twoją firmę!

Co zyskujesz posiadając system do zarządzania zleceniami
zintegrowany z Comarch Optima?

  • Dostęp do stanów magazynowych - w każdym momencie możesz sprawdzić jakie części są aktualnie na stanie, a jakich będzie brakowało do kolejnych zleceń,
  • Zaoszczędzisz czas - dzięki integracji Ty i Twoi pracownicy nie będzie musieli poświęcać swojego czasu na poszukiwanie informacji w dwóch systemach. Po wdrożeniu wszystkie potrzebne dane na temat zleceń znajdziecie w jednym miejscu.
  • Obniżysz ryzyko popełnienia błędu - ani Ty, ani Twoi pracownicy nie będą musieli już ręcznie przepisywać pozycji zamówień,
  • Przyspieszysz pracę swojej firmy - automatyzacja procesów w serwisie usprawnia niektóre nużące i monotonne czynności wykonując je automatycznie.

Zakres integracji Comarch Optima z serwisem:

Do Comarch Optima przesyłamy:

  • Zamówienia

Z Comarch Optima pobieramy:

  • Bazę kontrahentów (nazwa, NIP, adres)
  • Dokumenty magazynowe
  • Faktury
  • Bazę produktów (nazwa, ilość, opis).

Jak integracja wygląda w praktyce?

Serwis Planner dzięki integracji z Comarch Optima znacznie usprawni pracę w firmie. Twoi pracownicy będą dysponować bieżącą wiedzą na temat wszelkich zamówień oraz dokumentów w systemie. Kierownicy z łatwością będą mogli sprawdzić jakie części są na stanie, a jakie zostały zużyte podczas ostatniego zamówienia. Z kolei serwisanci po wykonaniu usługi w szybki sposób wystawią dokument zamówienia i określą jakie komponenty zostały przez nich wykorzystane.

Trudności jakie rozwiązuje integracja Serwis Planner z Comarch Optima:

  • Brak informacji o aktualnych stanach magazynowych.
  • Uciążliwe wyszukiwanie informacji przez brak spójnej i uporządkowanej wiedzy o klientach i zleceniach.
  • Konieczność przepisywania wszystkich danych do ERP
  • Błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych i konsekwencje z tym związane.
  • Pracochłonne tworzenie faktur.

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz