Program do serwisu zintegrowany z Comarch Optima

Bezpieczna wymiana danych

Serwis Planner to prosty w obsłudze i intuicyjny system do obsługi zgłoszeń serwisowych, który usprawni proces zarządzania zleceniami oraz planowania pracy serwisantów w Twojej firmie. Dzięki możliwości integracji z Comarch ERP Optima zyskasz wiele przydatnych możliwości oraz funkcji. Nie będziesz musiał już poświęcać swojego czasu na monotonne i czasochłonne czynności. Zyskasz rozwiązanie, z którym w szybki sposób odnajdziesz wszelkie informacje na temat serwisowanych urządzeń w jednym miejscu. Przekonaj się, w jaki sposób integracja z systemem Comarch Optima ERP usprawni Twoją firmę!

Co zyskujesz posiadając system do zarządzania zleceniami zintegrowany z Comarch ERP Optima?

  • Dostęp do stanów magazynowych – w każdym momencie możesz sprawdzić jakie części są aktualnie na stanie, a jakich będzie brakowało do kolejnych zleceń.
  • Zaoszczędzisz czas – integracja ERP likwiduje konieczność poświęcania czasu na poszukiwanie informacji w dwóch systemach. Po wdrożeniu wszystkie potrzebne dane na temat zleceń znajdziesz w jednym miejscu.
  • Obniżysz ryzyko popełnienia błędu – dzięki integracji z Optimą ani Ty, ani Twoi pracownicy nie będziecie musieli już ręcznie przepisywać pozycji zamówień.
  • Przyspieszysz pracę swojej firmy – automatyzacja procesów w serwisie usprawnia niektóre nużące i monotonne czynności wykonując je automatycznie.

Zakres integracji Comarch Optima z serwisem:

Do Comarch Optima przesyłamy:

  • Zamówienia

Z Comarch Optima pobieramy:

  • Bazę kontrahentów (nazwa, NIP, adres)
  • Dokumenty magazynowe
  • Faktury
  • Bazę produktów (nazwa, ilość, opis).
system do serwisu zintegrowany z Comarch Optima

Jak w praktyce wygląda integracja z Comarch Optima ERP?

Serwis Planner, dzięki integracji z Comarch Optima znacznie usprawni pracę całego przedsiębiorstwa. Twoi pracownicy będą dysponować bieżącą wiedzą na temat wszelkich zamówień oraz dokumentów w systemie. Kierownicy z łatwością będą mogli sprawdzić jakie części są na stanie, a jakie zostały zużyte podczas ostatniego zamówienia. Integracja z ERP Optima zapewni także, że serwisanci – tuż po wykonaniu usługi – w szybki sposób wystawią dokument zamówienia i określą, jakie komponenty zostały przez nich wykorzystane u klienta.

Trudności jakie rozwiązuje integracja Serwis Planner z Comarch Optima:

  • Brak informacji o aktualnych stanach magazynowych.
  • Uciążliwe wyszukiwanie informacji przez brak spójnej i uporządkowanej wiedzy o klientach i zleceniach.
  • Konieczność przepisywania wszystkich danych i przesyłania zamówień do ERP.
  • Błędy wynikające z ręcznego wprowadzania danych i konsekwencje z tym związane.
  • Pracochłonne tworzenie faktur w przypadku braku integracji z ERP.

Korzystasz z programu Comarch ERP Optima?

Zapytaj o szczegóły integracji programu do serwisu z Twoim ERP‐em!

Skontaktuj się z nami

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje