Panel klienta

Miejsce, w którym klienci zarejestrują nowe zlecenie, sprawdzą status i historię zgłoszeń

Panel klienta w systemie do serwisu

System Serwis Planner można rozbudować o wygodny w obsłudze panel klienta. Dzięki niemu Twoi klienci będą mogli zalogować się do systemu i zarejestrować nowe zgłoszenie przy wykorzystaniu dowolnego urządzenia łączącego się z Internetem – także mobilnego. Panel klienta zapewni im również wgląd w historię wykonanych dla nich zleceń serwisowych.

Panel klienta serwisowego - uprawnienia

Zarządzanie uprawnieniami kontrahentów

System pozwala zarządzać uprawnieniami kontrahenta – możesz zatem decydować o tym, jakie typy zleceń oraz jakie informacje wprowadzone do kartoteki zlecenia są dostępne w panelu klienta. Usprawni to komunikację pomiędzy Twoją firmą i Twoimi klientami. Nigdy więcej nie będą musieli dzwonić do firmy, żeby poznać etap realizacji zgłoszenia. Wszystkie ustalenia z Twoimi klientami zostaną zapisane w systemie, co pozwoli na zminimalizowanie ryzyka wycofania się klienta z wcześniejszych uzgodnień.

Jak przygotować panel klienta?

Sprawdź możliwości panelu klienta w serwisie

Testuj program do serwisu za darmo przez cały miesiąc. Zero zobowiązań i obligacji!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje