Baza wiedzy o klientach i kontrahentach firmy serwisowej

Kartoteki z najważniejszymi informacjami o kontrahentach i współpracy

Wszystkie informacje w jednym miejscu

Kartoteki kontrahentów w systemie Serwis Planner tworzą jedną spójną bazę wiedzy o klientach. W karcie klienta znajdują się najważniejsze informacje dotyczące współpracy – lista wszystkich wykonanych zleceń dla danej firmy, a także lista produktów serwisowanych. Baza wiedzy o klientach serwisu zawiera również informacje na temat zaplanowanych napraw oraz zadań związanych z każdym poszczególnym klientem.

Zarządzanie uprawnieniami

A co, jeżeli nie chcemy, by każdy z serwisantów miał dostęp do danych dotyczących klientów serwisu? Serwis Planner umożliwia kompleksowe zarządzanie uprawnieniami pracowników. Podczas konfiguracji zlecenia ustalamy, jaki profil pracowników ma uprawnienia do wprowadzania informacji na danym etapie zlecenia i jacy pracownicy mają dostęp do odczytu tych danych.

Możesz również decydować o tym, którzy pracownicy mają uprawnienia do usuwania zleceń oraz historii kontaktów z klientami. Dzięki temu firma jest zabezpieczona przed utratą danych w najlepszy możliwy sposób.

Sprawdź nasze wideo-poradniki pokazujące jak korzystać z tych funkcji:

Import kontrahentów, osób kontaktowych oraz produktów
Jak zarządzać uprawnieniami?

Zacznij budować Twoją własną bazę klientów

Wypróbuj Serwis Planner bezpłatnie przez 30 dni. Bez zobowiązań!

Informacje

  • O nas
  • Kontakt
  • Bezpieczeństwo
  • Nowości
  • Klienci
  • Case Studies
  • Finansowanie
  • FAQ
  • RODO
  • Dla Partnera

Na początek

Wiedza o serwisie

Integracje