
Funkcje programu do serwisu
Sprawnie zarządzaj zleceniami
Sprawne zarządzanie zleceniami
Obsługa wielu różnych procesów np. instalacje, przeglądy i innych
Szybkie
tworzenie
zleceń
Jednoczesne dodawanie klienta, produktu oraz zlecenia
Zlecenia
cykliczne
Automatyczne zapisywanie zleceń cyklicznych w dowolnym odstępie czasu np. przeglądów
Wystawianie protokołów serwisowych
Zwiększenie efektywności pracy i brak konieczności ręcznego przepisywania informacji
Baza serwisowanych urządzeń
Wszystkie informacje o serwisowanych urządzeniach w jednym miejscu
Kalendarz
zleceń
Możliwość weryfikacji kalendarzy wielu pracowników
Harmonogram
zleceń
Prosty sposób na weryfikacje obciążenia zleceniami
Aplikacja dla serwisanta
Wygodne monitorowanie pracy i przekazywanie zleceń serwisantom w terenie
Planowanie zleceń na mapie
Wsparcie w optymalizacji kolejności wykonywania zleceń i przejazdów pomiędzy nimi
Baza wiedzy o klientach
Kartoteki z najważniejszymi informacjami o kontra-hentach i współpracy
Powiadomienia SMS
Automatyczne wysyłanie wiadomości tekstowych do klientów, serwisantów lub do kierownika
Powiadomienia mailowe
Automatyczne wysyłanie powiadomienia mailowego po zmianie fazy zlecenia
Poczta e-mail
Integracja z wybraną skrzynką pocztową i wiązanie ze zleceniami.
Uprawnienia
Elastyczne zarządzanie dostępem i bezpieczeństwo danych
Komunikator
Błyskawiczne przekazywanie informacji między pracownikami
Raporty w programie do serwisu
Precyzyjna analiza kosztów i działań serwisantów
Fakturowanie i płatności
Automatyzacja obsługi faktur to oszczędność czasu i wygoda dla pracowników
Panel klienta
Miejsce, w którym klienci zarejestrują zlecenie, sprawdzą status i historię zgłoszeń
Personalizacja pulpitu
Niezbędne informacje zawsze pod ręką, dzięki elastycznej konfiguracji widgetów na pulpicie
Magazyn i tworzenie dokumentów
Bieżąca kontrola stanów magazynowych oraz cen
Produkty i usługi
Zbieranie informacji o produktach i usługach w uporządkowany sposób
Zamówienia pracowników
Zgłaszanie zapotrzebowania i efektywne gospodarowanie częściami
Ofertowanie
Zautomatyzowane generowanie ofert handlowych dla klientów
Integracje z ERP
Automatyczna synchronizacja dokumentów z programem handlowo-magazynowym
Tworzenie i graficzne modelowanie procesów
Obsługa wielu typów procesów, które składają się z różnych faz oraz pól
Pobieranie danych kontrahenta z GUS
Automatyczne pobieranie informacji o kliencie z bazy GUS
Wielojęzyczność
Możliwość samodzielnego tłumaczenia systemu na dowolne języki
Kody kreskowe
Szybkie i sprawne szukanie zleceń i egzemplarzy produktów