Aplikacja do serwisu dla mobilnego serwisanta

Płynna komunikacja w trakcie realizacji zleceń

Aplikacja do serwisu — dla kogo?

Aplikacja Serwis Planner na Android oraz iOS dla mobilnego serwisanta to rozwiązanie dla firm, w których pracownicy wykonują zlecenia w terenie.
Ma za zadanie wspomóc komunikację i ułatwić zarządzanie zleceniami na linii kierownik — serwisant.

Mobilna aplikacja serwisowa połączona jest z głównym systemem Serwis Planner. W ten sposób, po zalogowaniu, serwisant zobaczy listę zleceń przypisaną do siebie. Dodatkowo o każdym nowym zleceniu może zostać poinformowany powiadomieniem push.




Jakie możliwości oferuje aplikacja do serwisu?

Serwis Planner umożliwia szybkie przekazywanie zleceń serwisantom. Kierownik, poprzez główny system, może delegować oraz weryfikować zlecenia, natomiast pracownik po ich wykonaniu, potwierdza ich realizację w aplikacji mobilnej.

Lista zleceń w aplikacji podzielona jest na dwie sekcje: Na dziś oraz Nadchodzące. To pozwala w prosty sposób wyświetlić najbliższe, późniejsze, a także przeterminowane zlecenia. Weryfikację zleceń ułatwia pole opis zlecenia. Dzięki niemu serwisant może dodać odpowiedni komentarz, np. ile czasu poświecił na zlecenie, jakie wykorzystał do tego materiały, czy napotkał trudności podczas realizacji itd.

Dodatkową zaletą aplikacji Serwis Planner jest możliwość załączania do zdjeć wykonanych bezpośrednio telefonem. Po wykonaniu zdjęcia plik automatycznie przypisuje się do zlecenia i synchronizuje się a bazowym systemem Serwis Planner. Wszystkie zdjęcia i grafiki załączone wcześniej do zlecenia można wyświetlić w aplikacji mobilnej Serwis Planner, przechodząc do galerii w zleceniu.

Aplikacja pracuje w trybie online i offline. Użytkownik, nie mając dostępu do sieci, może wciąż korzystać z zalet aplikacji. Informacje o zleceniu, które się tam pojawią, zostaną zaktualizowane po połączeniu się z siecią internetową.

Monitoruj lokalizację serwisantów


Połączenie webowego rozwiązania Serwis Planner z jego mobilnym rozszerzeniem pozwala osiągnąć perfekcję w zarządzaniu zleceniami. Aplikacja, którą serwisant ma zainstalowaną w swoim telefonie może udostępniać informacje o jego bieżącej lokalizacji, którą kierownik widzi na mapie.

Co zyskujesz?

  • Ułatwione planowanie zleceń serwisantom w terenie
  • Wygodne monitorowanie bieżącego położenia pracowników
  • Szybkie wyszukiwanie zleceń w pobliżu położenia serwisanta
  • Oszczędność czasu i zmniejszenie kosztu dojazdów






Praca w trybie online i offline

Szybkie przekazywanie zleceń

Powiadomienia push

Wyświetlanie trasy na mapie




Szybka komunikacja i wygoda w planowaniu trasy




Powiadomienia o nowym zleceniu

Dzięki powiadomieniom push, serwisant natychmiast dowiaduje się o nowym zleceniu.

Wyświetlanie trasy na mapie

Serwisant, klikając w adres na zleceniu, zostanie przeniesiony do mapy dojazdu do klienta.




Zarządzanie zleceniami

Dzięki aplikacji serwisant może przyjąć zlecenie i zmienić jego status oraz opis zakończenia bezpośrednio po skończeniu prac.

Dokumentacja zdjęciowa

Serwisant może wykonać dokumentację zdjęciową zlecenia w aplikacji. Zostanie ona zsynchronizowana automatycznie z bazowym systemem.




Dlaczego warto wybrać aplikację do serwisu?



Stały dostęp do ważnych informacji o zleceniach

Możliwość szybkiej aktualizacji statusu zlecenia

Pełna kontrola nad terminami realizacji zleceń

Jak połączyć system z aplikacją mobilną?

Załóż bezpłatne konto i zacznij korzystać z systemu już teraz